آرسنال به دنبال خرید هافبک محبوب ژاوی

آرسنال به دنبال خرید هافبک محبوب ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین زوبیمندی بازیکنی است که ژاوی هرناندز همواره برای جانشینی بوسکتس می خواست اما مشکلات مالی بارسا و درخواست های مالی سوسیه داد باعث شد تا این انتقال محقق نشود و در نهایت ژاوی نتواند گزینه محبوبش در میانه زمین را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی بارسلونا البته تنها مشتری زوبیمندی نیست و رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که آرتتا سرمربی آرسنال نیز می خواهد این هافبک را به خدمت بگیرد. "فوتبال ترنسفرز" خبر داده است که توپچی ها در نظر داشتند که هافبکی باسکی را در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند آن هم در حالی که در همین تابستان برای خرید دکلان رایس بیش از 120 میلیون یورو هزینه کردند. 

حالا اما به نظر می رسد که آرسنال در ژانویه دوباره به سراغ خرید زوبیمندی خواهد رفت تا هر طور که شده این هافبک را بخرد. مصدومیت تیمبر، عدم رضایت کامل آرتتا در مورد جورجینیو و  تماس های عربستانی ها با توماس باعث شده تا آرسنال بخواهد هر طور که شده زوبیمندی را به خدمت بگیرد.

بعید است که بارسلونا تا زمستان بتواند شرایط مالی خود را سر و سامان ببخشد و از سویی زوبیمندی می تواند راهی لیگ انگلیس شود تا در تیمی بزرگتر از سوسیه داد ارزشهایش را ثابت کند.

4125