مهاجم مورد علاقه پرسپولیس در راه فرانکفورت

مهاجم مورد علاقه پرسپولیس در راه فرانکفورت

پایگاه خبری فوتبالی- جدیدترین مهاجمی که نامش به عنوان گزینه مد نظر پرسپولیس مطرح شده، در آستانه پیوستن به تیم اینتراخت فرانکفورت است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که به نظر می‌رسد خرید یک مهاجم درجه یک برای پرسپولیس، از نان شب هم واجب‌تر باشد، روزی نیست که گمانه‌زنی جدیدی درباره مهاجم مورد نظر یحیی گل‌محمدی و همکارانش مطرح نشود.

آخرین بازیکنی که به پرسپولیس لینک شده، آنتونی مودست بوده که فصل گذشته برای دورتموند بازی کرده و در کارنامه این بازیکن 35ساله، پوشیدن پیراهن تیمهایی نظیر نیس، بوردو، بلکبرن، هوفنهایم، کلن و سنت اتین دیده می‌شود.

امروز یکی از سایتهای خبری مدعی شد که پرسپولیس مذاکراتی با این مهاجم فرانسوی داشته و این بازیکن هم بی‌میل به حضور در لیگ برتر نبوده اما درخواست مالی مودست باعث شده که حضور او در پرسپولیس منتفی شود.

حالا خبر رسیده که اینتراخت بعد از جدایی رندال کولو و پیوستن این بازیکن به پی اس جی، قصد دارد مودست – که در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود – را جذب کند. مهاجمی که شناخت خوبی از بوندسلیگا دارد و البته آمارش در دورتموند اصلا جذاب نبوده چرا که او در 28 بازی، فقط 2 گل زد و یک پاس گل داد.

9098