ادامه تلاش عربستانی‌ها برای جذب هافبک یوونتوس

ادامه تلاش عربستانی‌ها برای جذب هافبک یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - بازار نقل و انتقالات اروپا بسته شده است و دیگر خبری از جابه جایی بازیکنان میان باشگاه ها نیست اما همچنان پنجره نقل و انتقالاتی در عربستان باز است.

به گزارش فوتبالی، عربستانی ها همچنان فرصت اغوا و خرید ستارگان فوتبال اروپا را دارند و حالا نشریه ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که پل پوگبا هدف اصلی باشگاه های عربستانی به شمار می رود.

پوگبا علاقه ای به ترک فوتبال اروپا ندارد و همچنان تمام تمرکزش روی بازگشت به دوران اوجش در یوونتوس است اما عربستانی ها امیدشان را از دست نمی دهند و می خواهند او را به خدمت بگیرند.

عربستانی ها شمار زیادی از ستارگان سرشناس فوتبال اروپا را به خدمت گرفتند. پوگبا در سال 2017 با انتقال به یونایتد به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال تا ان زمان تبدیل شد. پل در سال 2018 به قهرمانی جام جهانی هم رسید اما حجم بالای مصدومیت ها باعث شد که هرگز نتواند سطح خوبی را از خود ارائه بدهد. این بازیکن سال گذشته به صورت رایگان به یوونتوس پیوست اما در فصل اولش به علت شمار بالای مصدومیت هایش نتوانست توفیقی کسب کند و حالا  باید دید که امسال در لیگ ایتالیا می ماند یا این که همچون شمار زیادی از ستارگان فوتبال دنیا راهی عربستان می شود.

4125