تیم ملی گرجستان، دلیل ناراحتی گولسیانی از گل‌محمدی

تیم ملی گرجستان، دلیل ناراحتی گولسیانی از گل‌محمدی

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع خارجی پرسپولیس دلیل جدیدی برای ناراحتی از شرایطش در پرسپولیس پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات ویژه پرسپولیس در فصل گذشته، دعوت از گئورگی گولسیانی به تیم ملی گرجستان بود. این اتفاق در حالی رخ داد که کمتر پیش آمده بود یک بازیکن خارجی شاغل در لیگ ایران به واسطه درخشش در تیم باشگاهی مورد توجه سرمربی تیم ملی کشورش قرار بگیرد اما مدافع گرجستانی در فصل طلایی پرسپولیس به خاطر بازی‌های خوبی که انجام داد و نقش پررنگی در قهرمانی‌های این تیم داشت توانست حضور در اردوی تیم ملی گرجستان را تجربه کند.
فصل جدید اما ورق برای این بازیکن برگشته است. او که حتی اعلام کرده بود احتمال دارد به خاطر قوانین جدید نقل و انتقالاتی قراردادش را تمدید نکند، در نهایت در جمع قرمزها ماندنی شد اما فکرش را هم نمی‌کرد قرار است به مهره ثابت نیمکت این تیم تبدیل شود.

گولسیانی در چهار هفته ای که از لیگ برتر گذشته هرگز در ترکیب اصلی حضور نداشته و هنوز نتوانسته نظر یحیی گل‌محمدی را جلب کند. او حتی در بازی با ذوب آهن که به عنوان یار تعویضی وارد زمین، با گلی که به ثمر رساند، پرسپولیس را از باخت خانگی نجات داد اما هفته بعد مقابل فولاد باز هم بازی را از روی نیمکت آغاز کرد تا مشخص شود گل‌محمدی فعلا اعتقاد زیادی به او ندارد. اتفاقی که باعث شده در لیست جدید تیم ملی گرجستان خبری از نام مدافع میانی پرسپولیس نباشد.
البته که این موضوع با ناراحتی گولسیانی همراه بوده است. او که فعلا قصدی برای انجام مصاحبه ندارد، در صحبت کوتاهی که با یکی از روزنامه غیر ورزشی داشته، صرفا به گفتن این جمله بسنده کرده است: «چون در این فصل بازیکن ثابت باشگاهم نبودم سرمربی تیم ملی برای این اردو مرا دعوت نکرد.»

6442