نسخه مجید جلالی برای پرسپولیس: یکی مثل هالند می‌خواهند

نسخه مجید جلالی برای پرسپولیس: یکی مثل هالند می‌خواهند

پایگاه خبری فوتبالی- مجید جلالی برای حل مشکل خط حمله پرسپولیس پاسخ جالبی داده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی از چهار هفته ابتدایی لیگ موفق به سه برد و یک تساوی شده که دو پیروزی این تیم مقابل آلومینیوم اراک و تراکتور مورد انتقاد و حتی نگرانی برخی پیشکسوتان و هواداران این تیم قرار گرفت چرا که به اعتقاد آنها شاگردان یحیی عملکرد چندان خوبی نداشتند و بر حسب اتفاق موفق به گلزنی شدند. البته که در این بین آنها عدم گلزنی مناسب پرسپولیس را در گرو فقر مهاجم می‌دانند.

این نقیصه تیم پرسپولیس مورد اتفاق نظر کارشناسان هم قرار گرفته و حتی شهاب زاهدی را هم با چالشی جدی مواجه کرده است. حال اینکه این گره قرمزها چطور باز خواهد شد، سوالی است که پاسخ ایده آل آن "جذب مهاجم تراز اول و باکیفیت" است. البته مجید جلالی به این موضوع پاسخی داده که در نوع خودش جالب است. او ابتدا تاکید کرده سبک بازی قرمزها را می‌پسندد: «پرسپولیس از نظر فوتبالی بهترین بازی را ارائه می‌دهد. بخصوص در بازی آخر‌شان مقابل فولاد که فوق‌العاده بودند. البته کمبودهایی برای این مدل بازی کردن احساس می‌شود.»

جلالی برای دوای درد پرسپولیس در خط حمله هم نسخه جالبی پیچیده است: «شاید پرسپولیس در بخش حمله اگر آنها یک بازیکنی با کیفیت هالند را داشتند، بی‌رقیب می‌ماندند. من سپاهان را هم تیم خوبی دیدیم اما آنها شکل بازی پرسپولیس را ندارند.»

بدیهی است که با بضاعت مالی باشگاه‌های ایرانی و البته قانون سقف بودجه هرگز تیمی مثل پرسپولیس نمی‌تواند بازیکنانی در قواره ارلینگ هالند جذب کند که اگر خلاف این بود از بین 50 گزینه‌ای که گل‌محمدی مدعی است بررسی کرده – و قطعا سطحشان از هالند پایین‌تر است - یک نفر جذب می‌شد تا تمام این حرف و حدیث‌ها بخوابد.

6442