رسمی؛ کولو موآنی در نهایت هم تیمی امباپه شد

رسمی؛ کولو موآنی در نهایت هم تیمی امباپه شد

پایگاه خبری فوتبالی – راندال کولو موآنی، مهاجم فرانسوی آینتراخت فرانکفورت، با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو، به پاری سن ژرمن پیوست.

به گزارش فوتبالی، فرانکفورت بر سر مبلغ 85 میلیون پوندی برای فروش موآنی سماجت داشت و با وجود اخباری که مبنی بر توافق پی اس جی و تیم آلمانی بر سر مبلغ 77 میلیون پوند، در اول ماه سپتامبر وجود داشت، مانع بزرگی بر سر این انتقال به وجود آمد و آن هم دشواری پیدا کردن جانشین برای او توسط فرانکفورت بود.

پی اس جی بارها اکتیکه، مهاجم جوان خود را به تیم آلمانی پیشنهاد داد اما به دلیل عدم تمایل انتقال او به بوندسلیگا، به نظر این معامله بر هم خورده بود. در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، پاری سن ژرمن، فرانکفورت را به فروش موآنی بدون پیدا کردن جانشین مناسب، راضی کرد. موآنی در فصل 23-2022 به لطف آمار درخشان 15 گل و 14 پاس گل در فصل گذشته بوندسلیگا، توجه‌های بسیاری را به خود جذب کرد. این بازیکن فرانسوی در نهایت به خواسته خود رسید و در خط حمله پی اس جی به هم وطنانش یعنی امباپه و دمبله اضافه خواهد شد.

او پیش‌تر درباره احتمال رخ دادن این انتقال گفته بود:" من خیلی به آینتراخت مدیونم. من همیشه بهترین خودم را به اجرا گذاشتم اما این بر هیچ کس پوشیده نیست که پاری سن ژرمن برای جذب من پیشنهادی رکورد شکن ارائه داد من دوست دارم تا به آن‌ها بپیوندم زیرا فرصت بزرگی است و امیدوارم آنتراخت آن را قبول کند."

2102