آقای خاص حریف میلان 10 نفره نشد

آقای خاص حریف میلان 10 نفره نشد

پایگاه خبری فوتبالی - آث میلان در دیدار خارج از خانه مقابل آ اس رم با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و 9 امتیازی شد.

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته سوم رقابت های سری آ ایتالیا، تیم های رم و میلان از ساعت 22:15 به وقت تهران در استادیوم المپیکوشهر رم مقابل هم به میدان رفتند. این دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که روسونری با دو پیروزی در صدر جدول قرار داشت، اماشاگردان آقای خاص هنوز نتوانسته بودند که در این فصل طعم پیروزی را بچشند و با یک تساوی و یک شکست در جایگاه سیزدهم قرارداشتند. البته رم توانسته بود در چند روز اخیر خط حمله خود را به شدت تقویت کند و روملو لوکاکو و سردار آزمون را بخرد. البته آزموندر این بازی غایب بود و روملو لوکاکو نیز از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

در نیمه اول بازی بیشتر در اختیار میلان بود و در دقیقه ۹ توانست صاحب یک ضربه پنالتی شود و اولیویه ژیرو پنالتی را تبدیل به گلکرد. در ادامه میلان می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما نیمه اول با نتیجه یک بر صفر پایان رسید.

در نیمه دوم میلان خیلی سریع توسط لیائو در دقیقه به گل دوم رسید، اما شرایط خیلی سریع تغییر کرد و در دقیقه ۶۱ توموری با دریافتکارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا میلان ده نفره شود. فشار جالوروسی چند برابر شد، اما با دفاع منسجم میلان روبرو شد و دردقیقه ۹۰+۲ لئوناردو اسپیناتزولا گل اول را به ثمر رساند اما در نهایت آقای خاص باز هم شکست خورد تا هنوز هم طعم پیروزی را درفصل جدید نچشیده باشد.

۴۴۱۶