پیش بازی استقلال خوزستان – تراکتور/ عطش برد در اهواز

پیش بازی استقلال خوزستان – تراکتور/ عطش برد در اهواز

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان سیروس پورموسوی دوست ندارند بدون برد وارد تعطیلات موقت لیگ برتر شوند.

به گزارش فوتبالی، در دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر، استقلال خوزستان پذیرای تراکتور تبریز خواهد بود. این بازی که به دلیل حضور تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان به تعویق افتاد، حالا در شرایطی قرار است برگزار شود که وضعیت دو تیم کمی تغییر کرده است. باخت آبی‌های خوزستان به همنام تهرانی باعث شده تا آنها با دو شکست متوالی خود را برای مصاف با تراکتوری آماده کنند که با دشت اولین برد خود، روحیه بالا و انگیزه مضاعفی گرفته است.

* عطش برد آبی‌های خوزستان

استقلال خوزستان فصل جدید در حالی به لیگ برتر برگشته که هنوز با سیروس پورموسوی موفق به برد نشده است. البته آنها نسبت به تراکتور که اخیرا اولین برد فصلش را جشن گرفته، گل‌های زده و خورده کمتری دارند و باید دید در این بازی این روند ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر.

* به روایت آمار

تیم های استقلال خوزستان و تراکتور تا به حال 13 مرتبه مقابل هم به میدان رفته‌اند که در این باره جالب است بدانید به جز یک بازی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فصل 97-96، سایر مصاف‌های دو تیم در لیگ برتر بوده است. نکته جالب‌تر اینکه استقلال خوزستان فقط یک مرتبه موفق به بردن حریف تبریزی شده که آن هم به هفته اول لیگ برتر همان فصل 97-96 برمی‌گردد. 5 تقابل دو تیم مساوی شده و 7 برد سهم تراکتور بوده است.

* نتیجه هفته گذشته

استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهارم مقابل همنام تهرانی خود با یک گل شکست خورد اما تراکتور در تبریز با همین نتیجه مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید.

* جایگاه در جدول

هر دو تیم نسبت به سایر تیم‌ها یک بازی کمتر دارند که استقلال خوزستان با یک امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد و تراکتور سه امتیازی در رده دوازدهم است.


معوقه از هفته سوم لیگ برتر

11 شهریور 1402 - ساعت 21:30

استقلال خوزستان – تراکتور

تیم داوری: سید رضا مهدوی، حمیدرضا افشون، سیدمحمد هاشمی، فرهاد امینی

6442