پیروانی: ما به خاطر غفلت و کم تجربگی نتیجه لازم را نگرفتیم

پیروانی: ما به خاطر غفلت و کم تجربگی نتیجه لازم را نگرفتیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شاید وجه اشتراک ما و تراکتور این باشد که هر دو تیم بازی‌های با کیفیتی ارایه می‌دهیم ولی تناسبی با امتیازهایی که گرفتیم، ندارد.

به گزارش فوتبالی، غلامحسین پیروانی عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور، اظهار کرد: روز داور را تبریک می‌گویم. شاید وجه اشتراک ما و تراکتور این باشد که هر دو تیم بازی با کیفیتی ارایه می‌دهیم ولی تناسبی با امتیازهایی که گرفته‌ایم ندارد. ما بعضا به خاطر غفلت و کم تجربگی نتیجه لازم را نگرفتیم. 

او درباره تعطیلی لیگ نیز گفت: نمی‌دانیم بازی‌های چقدر تعطیل است که برای تعطیلی تمرینات‌مان برنامه‌ریزی کنیم. سازمان لیگ باید مدت تعطیلات را زودتر اعلام کند تا برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: متاسفانه به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند. کم تجربگی ما نیاز به زمان دارد. قطعا مهاجمانی داریم که بارها در لیگ یک برای ما گلزنی کردند و هر چه هماهنگ‌تر شوند مشکل گلزنی ما نیز حل می‌شود و اگر نیاز باشد در نیم فصل بازیکن جذب می‌کنیم.  امیدوارم فردا با کسب نتیجه جایگاه‌مان را در جدول ثابت کنیم. 

او خاطرنشان کرد: بازی به بازی بهتر می‌شویم. بازیکنان ما تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند. به تیم‌مان بسیار امیدوار هستم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای اخراج پورموسوی کمی عجله شد. او از جملاتی استفاده کرد که در ادبیات روزمره عمومیت دارد و فکر می‌کنم تاثیراتی که بر بازی حاکم بود از درون زمین بر بیرون زمین تاثیرگذار بود و می‌شد اخراج صورت نگیرد ولی احترام می‌گذاریم.

وی بیان کرد: ۳٠ سال در فوتبال هستم ولی حسی که در آخرین بازی فصل گذشته در لیگ یک، هواداران به وجود آوردند هیچ وقت تجربه نکرده بودم. از تمام هواداران می‌خواهم حمایت کنند زیرا به عنوان یار دوازدهم بسیار تاثیرگذار هستند. فصل گذشته این هواداران جوی را که درست کردند باعث شدند پیش از این که وارد زمین شویم احساس کنیم دو بر صفر از حریف‌مان جلو هستیم. امیدوارم این اتفاق در بازی فردا و سایر بازی‌های خانگی‌مان مجدداً رقم بخورد.

2636