توافق پاری سن ژرمن و فرانکفورت بر سر مهاجم 90 میلیون یورویی

توافق پاری سن ژرمن و فرانکفورت بر سر مهاجم 90 میلیون یورویی

پایگاه خبری فوتبالی – پاری سن ژرمن بر سر مبلغ انتقال راندال کولو موآنی، مهاجم فرانسوی آینتراخت فرانکفورت، با این تیم به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی پس از از دست دادن لیونل مسی در اوایل تابستان، در تلاش بوده تا خط حمله خود را دوباره تقویت کند و تا به حال، عثمان دمبله، مارکو آسنسیو، لی کانگ-این، بارکولا و گونسالو راموس را به خدمت گرفته است.

کولو موآنی که در همان محله امباپه، متولد شده است، به سرعت به عنوان هدف تیم پاریسی در نظر گرفته شد اما فرانکفورت اعلام کرده بود که مهاجم خود را که در فصل گذشته بوندسلیگا، 15 گل و 14 پاس گل را به ثبت رساند، تنها در ازای مبلغی هنگفت، خواهد فروخت.

منباع معتبر اعلام کرده اند که پس از ماه‌ها مذاکره بین دو باشگاه، مبلغ 90 میلیون یورو بین دو تیم فرانسوی و آلمانی، به توافق رسید.

پی اس جی و فرانکفورت حالا بر روی جزئیات نهایی کار می‌کنند اما مشکل اصلی این معامله، نیاز فرانکفورت برای پیدا کردن جانشین موآنی است. گفته می‌شود که پاری سن ژرمن، اکیتیکه، مهاجم خود را به فراکفورت پیشنهاد داده است و این امیدواری وجود دارد که انتقال بازیکن 21 ساله به آلمان انجام شود.

تیک و تاک ساعت در آخرین ساعات پنجره تابستانی نقل و انتقالات به صدا درآمده و تیم‌ها به دنبال انجام بهترین معاملات ممکن هستند و باید دید که نتیجه این تلاش‌ها چه خواهد بود.

2102