این دروازه‌بان بهتر از همه پورحمیدی را می‌فهمد!

این دروازه‌بان بهتر از همه پورحمیدی را می‌فهمد!

پایگاه خبری فوتبالی - احتمالا فشار وارده بر حسین پورحمیدی را بیش از همه همتای وی در استقلال خوزستان درک کند.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی دروازه‌بان شماره یک این فصل تراکتوری‌هاست. بازیکنی که باتوجه به جدایی محمدرضا اخباری که البته خود پورحمیدی در آن هیچ نقشی نداشت، از همان ابتدا مشخص بود که تحت سایه این دروازه‌بان محبوب قرار خواهد گرفت و احتمالا در طول فصل تی‌تی‌ها وی را با کاپیتان سابق خود قیاس می‌کنند.

با این حال فصل برای سنگربان خوزستانی چندان خوب شروع نشد و اشتباهات تاثیرگذار وی در بازی با سپاهان و پرسپولیس باعث شد تا این دروازه‌بان که فصل گذشته از بهترین‌های لیگ برتر بود، روزهای جهنمی را در تبریز پشت سر بگذارد. با این حال پورحمیدی با کسب اولین کلین‌شیت در بازی با مس رفسنجان تاحدودی توانسته خود را از این شرایط برهاند و البته حمایت بی‌نظیری هم از سمت پرشورها را حتی بعد هر اشتباه پشت سر خود دیده است.

با این تفاسیر شاید حال و روز پورحمیدی را هیچ کس به اندازه فرزین گروسیان، دروازه‌بان‌ کنونی استقلال خوزستان که فردا مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت، متوجه نشود چرا که شرایط بسیار مشابهی با حسین پورحمیدی را در تراکتور لیگ هفدهم سپری کرده است.

پس از محرومیت تراکتور از نقل‌وانتقالات و عدم موافقت باشکاه سایپا با ماندگاری محمدرضا اخباری که برای گذراندن دوران سربازی به تراکتور پیوسته بود، فرزین گروسیان به یکباره تبدیل به سنگربان شماره یک تی‌تی‌ها شد. دروازه‌بانی که آن روزها کم‌تجربه و جوان بود و‌ تجربه هیچ بازی لیگ برتری را در کارنامه خود نداشت، باید برای تراکتور بازی می‌کرد.

گروسیان آن مقطع با اشتباهات تاثیرگذاری که داشت، انتقادات زیادی را پیرامون خود می‌دید و درنهایت در نیم فصل با خرید جوردی آلمیدا دروازه‌بان برزیلی توسط یحیی گل‌محمدی نیمکت‌نشین شد و احتمالا وی تنها کسی باشد که فشار وارده بر حسین پورحمیدی را با پوست و استخوان لمس کرده است.

البته به این نکته هم باید اشاره کرد که پورحمیدی دروازه‌بان اول تراکتور است و باوجود ایجاد شایعاتی مبنی بر حضور امیر عابدزاده در تراکتور، مشخص شد که باشگاه تراکتور برنامه‌ای برای تراشیدن رقیب برای سنگربان ملی‌پوش خود ندارد.

1997