وقتی شایعات درباره کاوه رضایی یک به یک تکذیب می شوند!

وقتی شایعات درباره کاوه رضایی یک به یک تکذیب می شوند!

پایگاه خبری فوتبالی- وقتی در مورد کاوه رضایی صحبت می‌شود آخرین روزهای خوبی که از او تداعی می‌شود روزهایی است که پیراهن استقلال را برتن می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، یک فسخ غیرمنتظره و عجیب که استقلال و هواداران این تیم را غافلگیر کرد زندگی او را هم تحت تاثیر خود قرار داد و او از آن لحظه کمتر پیش آمده که روز خوبی داشته باشد.

پوشیدن پیراهن سپاهان پرستاره، معنای خاصی برای کاوه رضایی داشت. بازگشت به جمع ستارگان فوتبال قرار بود او را به روزهای خوبش برگرداند اما چند شایعه روزهای سختی را در اول راه برای او رقم زد. اولین شایعه در مورد کنار گذاشتن او از لیست سپاهان بود. مصدومیت که این روزها دیگر خبر عجیبی در مورد رضایی نیست. ترافیک خط حمله زردپوشان این شایعه را به وجود آورد که زمان خداحافظی کاوه رضایی خیلی زود فرارسیده است. شایعه بعدی در مورد قراردادش بود و نه تنها خودش که حتی پای همسرش را هم به میان کشید. گفته می‌شد او همان بازیکنی است که سپاهان به او 5 میلیارد داده و بقیه پول او را به همسرش که والیبالیست است، پرداخت کرده تا اینگونه مشکلی بابت قرارداد این بازیکن به وجود نیاید. این شایعه در حالی مطرح شده بود که تیم والیبال باشگاه سپاهان هنوز فعالیت خود را شروع نکرده و در اصل تیمی وجود ندارد که فرنوش شیخی، همسر کاوه رضایی بخواهد با آن قراردادی امضا کند. این شایعه خیلی زود توسط همسر این بازیکن تکذیب شد.

رضایی که حسابی از این شایعات به هم ریخته بود با یک استوری تند به آن واکنش نشان داد و گفت که ده میلیارد تومان هزینه کل لیگ والیبال بانوان در یک سال است نه قرارداد یک بازیکن!

باشگاه سپاهان هم از رسانه‌ای که این شایعه را منتشر کرده بود شکایت کرد. بعد از شیخی و باشگاه سپاهان، منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال هم این شایعه را تکذیب کرد تا بالاخره این چند روز پر التهاب برای مهاجم زردپوشان تمام شود. او در این مورد در یک برنامه تلویزیونی گفت:«این که در خصوص کاوه رضایی گفته شد 5 میلیارد قرارداد خود او با باشگاه سپاهان بوده و 15 میلیارد به همسرش دادند صد در صد کذب است و این بازیکن می‌تواند شکایت کند.»

 بعد از پایان این روزها هم کاوه رضایی در سپاهان ماند و هم فعلا شایعات در مورد او به پایان رسید. باید دید این بازیکن می‌تواند بر مصدومیتش غلبه کرده و جای خود را در تیم پرمهره سپاهان و تفکرات مورایس باز کند و از این لحاظ هم آرامش را به زندگی حرفه‌ای اش برگرداند یا نه.

۴۳۲۶