رونمایی از تیم فجر شهید سپاسی در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال

رونمایی از تیم فجر شهید سپاسی در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال

به گزارش خبرنگار ایرنا، چرخ فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان در فصل جدید از شنبه یازدهم شهریورماه به حرکت در می آید و در این روز تیم فجر میهمان تیم نفت مسجد سلیمان است که هر ۲ سابقه حضور در لیگ برتر رادارند.

سودای لیگ برتر

شاگردان مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر که در لیگ دوره گذشته تا آخرین لحظه شانس صعود به لیگ برتر را داشتند که این اتفاق نیفتاد، اما فجریها برای حضور در سطح اول فوتبال ایران با تدارک و جذب چند بازیکن خوب در این فصل سودای لیگ برتری شدن در سر دارند.

بازیکنان جدید تیم فجر

هفت بازیکن که سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند به تیم فجر اضافه شدند که می توان به محمد رضا فلاحیان هافبک فصل گذشته آلومینیم اراک ، علی نجفی بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز، عباس بوعذار هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان، علی غلام زاده دروازه بان فصل گذشته فولاد، علی فتحی بازیکن سابق تراکتورسازی، عرفان پورافراز بازیکن سابق پیکان و ملوان انزلی و محمد علی کاظمی اشاره کرد.

جدا شدگان فجر

حسین مهربان، احمد رضا زنده روح ، محمد رضا خدری، رضا خانی، فرزاد طیبی پور و سید جلال عبدی تاکنون از تیم جدا و راهی تیم های دیگری شدند.

عزم فجری ها برای صعود به لیگ برتر

فجری ها برای اینکه شخصیت دسته یکی پیدا نکنند قطعا با حمایت سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر و کادر باشگاه می کوشند در این فصل با صعود به لیگ برتر کام هواداران این تیم شیرین کنند.

زرد پوشان شیرازی که در لیگ برتر دوره بیست و دوم پس از هفت سال حضور یافتند اما با چالش هایی مواجه شدند که سرانجامش سقوط به لیگ دسته یک بود، آنها دومین سال است که در لیگ دسته یک بازی می کنند و نبابد اجازه دهند که در این رده باقی باقی بمانند چرا که آنها پیشتر حدود هفت سال از لیگ برتر دور بودند.

بازی با تیم های مطرح لیگ برتری در پیش فصل

فجریها برای حضور قوی در لیگ دسته یک، پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و علاوه بر دوران بدنسازی، چند بازی تدارکاتی با تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان و پرسیولیس تهران انجام دادند که ماحصل این دیدار ها یک شکست برابر سپاهان با انجام یک بازی خوب، مساوی برابر ذوب آهن و شکست دادن سه بر یک تیم پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بود و فجریها نشان دادند که تیم خوبی را برای فصل جدید تدارک دیده اند.

فهرست بازیکنان تیم فجر

آرام عباسی، حامد بحیرایی ، سعید زارع، عباس بوعذار، عرفان پور افراز، محسن سیفی، علی فتحی، علی نجفی، احمد محرابی، محمد علی کاظمی، محمد آژیر ، حمید ملکی، داوود رجبی، محمد امیری فرد، احمد رضا دهداری، رضا مستعلی پور ، علی غلامزاد، محمد رضا فلاحیان، سعید ایرانخواه، مهدی امیری و محمد حسین محمودی بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی در فصل جدید لیگ دسته اول هستند که از سوی مدیر رسانه ای این باشگاه در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفت.

9989