هافبک منچستریونایتد در یک قدمی فولام

هافبک منچستریونایتد در یک قدمی فولام

پایگاه خبری فوتبالی- اسکات مک تامینی ستاره منچستریونایتد در  روز پایانی مهلت مقرر نقل و انتقالات تابستانی اروپا برای انتقال به فولام آماده میشود. 

به گزارش فوتبالی ، این هافبک اسکاتلندی ملی پوش و 26 ساله طی دو فصل اخیر زیر نظر اریک تن هاگ به شدت افت کرده است. چکش های لندن پس از تمایل دیرهنگام بایرن مونیخ برای جذب ژائو پالینیا، ملی پوش پرتغالی خود و بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون که به مارکو سیلوا اعلام کرده که می خواهد با هری کین و توماس توخل ارتباط کار کند، حالا هافبک شیاطین سرخ را در نظر گرفته اند.

فولام مصمم است برای جذب این ستاره تلاش کند چون در روزهای قبل هم بازیکنانی مثل  الکساندر میتروویچ را از دست داده است. حالا باشگاه فولام در صورت جدایی پالینیا، دوست دارد مک تامینی به لندن بیاید و او را در خط هافبک جایگزین به خدمت بگیرند. گفته میشود اگر در روز پایانی فصل نقل و انتقالات منچستریونایتد قرارداد بلندمدتی را با هدف نقل و انتقالاتی خود یعنی سوفیان امرابات منعقد کند، ممکن است دقایق خود را با این انتقال موافقت کند.

فولام همچنین نسبت به علاقه وولوز به هریسون رید هم آگاه است. آنها در حال بررسی امکان انتقال پیر امیل هویبرگ دانمارکی از تاتنهام نیز هستند. او هافبک دیگری است که به باشگاه فولام لینک شده است. منچستر یونایتد نیز از مشتریان هویبرگ به شمار میرود اما  به دلیل محدودیت های فیرپلی مالی یوفا به دنبال خرید قرضی این بازیکن است و این می تواند شانس را برای فولام هموار کند تا پیشنهاد بهتری را نسبت به منچستر یونایتد به تاتنهام اسپرز ارائه دهند.

۱۰۰۹