ماجراجویی جدید اسطوره یوونتوس در برلین

ماجراجویی جدید اسطوره یوونتوس در برلین

پایگاه خبری فوتبالی- لئوناردو بونوچی به یونیون برلین پیوست.

به گزارش فوتبالی ، لئوناردو بونوچی کاپیتان تیم ملی ایتالیا که در ابتدای تابستان از یوونتوس کنار گذاشته شد، امروز عصر راهی برلین می‌شود تا پس از تست پزشکی، قرارداد یک ساله‌اش با یونیون برلین، تیم صدرنشین بوندسلیگا و حاضر در لیگ قهرمانان را امضا کند. به گزارش دی مارتزیو، در حالی که گفته شد باشگاه لاتزیو برای جذب لئوناردو بونوچی مذاکرات را از سر گرفته است این بازیکن راهی فوتبال آلمان شد. همانطور که بارها آلگری سرمربی یوونتوس اشاره کرده بود بونوچی جایی در پروژه یوونتوس نداشت و میتوانست باشگاه را ترک کند. 

بونوچی به جز لاتزیو، از جنوا تیم تازه صعود مرده به سری آ هم پیشنهاد داشت اما ترجیح داد سالهای پایانی فوتبال خود را در بوندس لیگا سپری کند. طبق اخبار موثق دی مارتزیو ،یونیون برلین مدت ها در انتظار توافق نهایی با لئوناردو بونوچی بود. باشگاه آلمانی به واسطه حضور در لیگ قهرمانان اروپا، گزینه مناسبی برای مدافع ۳۶ ساله محسوب می‌شود و  یوونتوس حتی حاضر شد برای تسهیل انتقال، پرداخت بخشی از حقوق بونوچی را برعهده بگیرد.

به گزارش تلگراف هلند، لئوناردو بونوچی  پیش از این به آژاکس آمستردام هلند هم پیشنهاد شده بودو حتی خود این بازیکن هم از پیوستن به این تیم استقبال کرده بود اما این انتقال نهایی نشد. باید دید کاپیتان سابق بیانکونری و تیم ملی ایتالیا در ۳۶ سالگی چه عملکردی در فوتبال آلمان و تیم دوم شهر برلین خواهد داشت.

۱۰۰۹