عکس؛ رییس فیفا و تماشای بازی مسی در اینتر میامی

عکس؛ رییس فیفا و تماشای بازی مسی در اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز در این هفته از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و نشویل به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی و نشویل به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در این بازی به طور کامل درون میدان حضور داشت تلاش هایی هم برای گلزنی تیمش انجام داد که البته این تلاش ها نتیجه ای نداشت و در نهایت اینتر میامی به گل نرسید.

یکی از مهمان های ویژه این بازی، جیانی اینفانتینو، ریاست فیفا بود. اینفانتینو برای تماشای این بازی به ورزشگاه خانگی تیم اینتر میامی یعنی ورزشگاه DRV PNK رفته بود. دوربین های تلویزیونی چهره جیانی اینفانتینو را در لحظه ای که داشت بازی یاران مسی را تماشا می کرد، شکار کردند. اینفانتینو در آن لحظه چهره ای شاداب داشت و در حال لبخند زدن بود.

مسی از زمانی که به اینتر میامی پیوسته است، عملکرد خوبی داشته است و در تمامی بازی ها یا گلزنی کرده و یا پاس گل داده است اما این بار در بازی اینتر میامی مقابل نشویل خبری از درخشش ستاره آرژانتینی نبود و روند برد های اینتر میامی با حضور مسی و گلزنی ها و تاثیر گذاری های او روی گل ها به پایان رسید.

1471