ادعای مدافع اوکراینی: این ستاره آرسنال از رودری و کاسمیرو بهتر است

ادعای مدافع اوکراینی: این ستاره آرسنال از رودری و کاسمیرو بهتر است

پایگاه خبری فوتبالی - اولکساندر زینچنکو مدافع چپ آرسنال اصرار دارد که کیفیت توماس پارتی، هافبک توپچی ها از کاسمیرو و رودری، دو هافبک دفاعی قدرتمند تیم های شهر منچستر بالاتر است.

به گزارش فوتبالی، پارتی هافبک غنایی در سال 2020 با انتقلی 45 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به آرسنال پیوست و تاکنون توانسته 103 بار پیراهن توپچی ها را در همه رقابت ها به تن کند. پارتی در این فصل کمی شروع بدی داشته، اما آن هم به خاطر استفاده آرتتا از او در پست غیر تخصصی اش می باشد. با توجه به خرید دکلان رایس، پارتی الان در پست دفاع راست بازی می کند و کاملاً مشخص است که در این پست خیلی خوشحال نیست. 

به نقل از سایت گل، زینچنکو در مصاحبه ای با کانال ریو فردیناند در یوتوب گفت: "نمی خواهم چیز بدی بگیوم. کاسمیرو یک بازیکن در سطح کلاس جهانی است و پنج بار قهرمان چمپیونز لیگ شده، اما اگر قرار باشد بین او و پارتی یکی را انتخاب کنم، انتخاب من پارتی خواهد بود. من این بحث را در مغز خودم نیست داشتم که بهترین هافبک دفاعی که تاکنون دیده ام کیست. این موضوع بین فرناندینیو، رودری و پارتی بود. انتخاب سختی خواهد بود. من بازی فرناندینیو را دیدم و او به من کمک زیادی کرده، اما صادقانه فکر می کنم که پارتی از رودری و کاسمیرو بهتر است."

4416