فولام به دنبال خرید بازیکن سابق آرسنال

فولام به دنبال خرید بازیکن سابق آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- الکس آیووبی بازیکن نیجریه ای در حال مذاکره برای پیوستن به فولام از اورتون است. 

به گزارش فوتبالی ، ملی پوش نیجریه ای دو بازی اول فصل لیگ برتر تافی ها را به علت آسیب دیدگی همسترینگ از دست داده است.  او بخشی جدایی ناپذیر از بقای برتر اورتون در بازی های لیگ برتر در فصل گذشته بود و در بیشتر بازی ها به عنوان بازیکن ثابت مسابقات را شروع کرد. اما به گفته  نشریه سان ، شان دایچ سرمربی اورتون آماده فروش ایووبی است و فولام در حال مذاکرات پیشرفته در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی با باشگاه اورتون  هستند. این بازیکن که از محصولات آکادمی باشگاه آرسنال است پس از پیوستن به تیم بزرگسالان از آکادمی آنها و اولین بازی زیر نظر آرسن ونگر، چهار فصل را با توپچی ها گذراند.

آرسن ونگر، مربی سابق وی، زمانی از ایووبی به عنوان یک استعداد باور نکردنی پس از ورودش به تیم آرسنال نام برده بود. او در سال 2017 گفت: "من فکر می کنم الکس بازیکنی است که به طور منظم رشد می کند. در این فصل، برای اولین بار او آنچه را که از او می‌خواهیم یعنی  گل‌ زنی را به ویژگی‌هایش اضافه کرده که یک ویژگی استثنایی هستند. در مجموع فکر می کنم او نگرش خوبی دارد و اکنون در مقابل دروازه نیز کارآمد خواهد بود.  تجربیات ملی او مانند تجربه جام جهانی  مقابل آرژانتین به او کمک می کند تا بیشتر رشد کند. او روی کیفیت فوتبال خود بسیار کار کرده است و پیشرفت زیادی کرده است."

حالا باید دید این بازیکن نیجریه ای در روزهای پایانی نقل و انتقالات آیا به تیم لندنی فولام خواهد پیوست یا همچنان در جمع تافی های مرسی ساید باقی خواهد ماند.

۱۰۰۹