سال 2015 در چنین روزی، ستاره بلژیکی به منچستر سیتی پیوست

سال 2015 در چنین روزی، ستاره بلژیکی به منچستر سیتی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر سیتی، سال 2015، در چنین روزی، کوین دی بروینه را از تیم ولفسبورگ المان به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، سیتی برای جذب این ستاره بلژیکی، با پرداخت 54 میلیون پوند، رکورد نقل و انتقالاتی باشگاه خود را جا به جا کرد تا هسته مرکزی تمام موفقیت‌های خود از آن زمان تا به حال را به ورزشگاه اتحاد بکشاند. دی بروینه که آن زمان 24 سال سن داشت، به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا به لیگ جزیره آمد با امضای قراردادی 6 ساله، موفق‌ترین دوره دوران حرفه ای خود را آغاز کرد.

دی بروینه دوران فوتبالی خود را از تیم خنت بلژیک آغاز کرد و در فصل 11-2010 با این تیم به قهرمانی لیگ بلژیک رسید  که باعث شد تا تیم چلسی با 6.7 میلیون پوند، او را در ژانویه 2012 به خدمت بگیرد. او باقی فصل را در تیم خود ماند و بعد به مدت یک فصل به وردربرمن قرض داده شد. او در نهایت اولین بازی خود برای آبی‌های لندن را در پیروزی 0-2 تیمش مقابل هال در سال 2013 آغاز کرد و با نمایشی خوب، پاس گل اول بازی را برای اسکار ارسال کرد. با این وجود در ژانویه سال بعد، با مبلغ 18 میلیون پوند به ولفسبورگ پیوست.

از زمان اولین بازی دی بروینه برای سیتی که به عنوان یار تعویضی در برد 0-1 مقابل کریستال پالاس، در سال 2015 به انجام رسید، او در مسیر کسب قهرمانی چمپیونزلیگ، 5 قهرمانی لیگ جزیره، 2 قهرمانی جام حذفی و 5 بار قهرمانی در جام اتحادیه به تیمش کمک شایانی کرده است؛ دو بار به عنوان بهترین بازیکن سال لیگ جزیره انتخاب شده است و در 99 بازی برای تیم ملی بلژیک، 26 بار برای کشورش گلزنی کرده است.

2102