آیا گواردیولا قراردادش را با منچسترسیتی تمدید خواهد کرد؟

آیا گواردیولا قراردادش را با منچسترسیتی تمدید خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو اسطوره آرژانتینی منچسترسیتی اطمینان داد که پپ گواردیولا قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد سرمربی اسپانیایی با سیتیزن ها تا تابستان 2025 اعتبار دارد و بعضی از خبرگزاری ها مدعی هستند که گواردیولا از قبل تصمیم گرفته تا به دوران 9 ساله اش در این باشگاه خاتمه دهد و پس از اتمام قراردادش با سیتی خداحافظی کند، اما سرخیو آگوئرو شاگرد سابق گواردیولا نظر دیگری دارد.

به نقل از DAZN، مهاجم آرژانتینی سابق منچسترسیتی و بارسلونا راجع به احتمال تمدید قرارداد گواردیولا با سیتی گفت: "برای این موضوع باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد، چون هیچ کس جز پپ از این موضوع خبر ندارد. او قبلاً نیز اعلام کرده که در سیتی خیلی راحت است و این باشگاه همچون خانه است. اوست که باید در لحظه حیاتی تصمیم نهایی را بگیرد. با این حال، با توجه به تاریخچه دوران مربیگری اش، او در گذشته قراردادش را یک بار با سیتی تمدید کرده و نمی دانم چه دلیلی وجود دارد که این اتفاق یک بار دیگر نیافتد."

بدون شک پپ گواردیولا بهترین مربی تاریخ منچسترسیتی محسوب می شود. او سال گذشته توانست این باشگاه را به رویای همیشگی اش، قهرمانی چمپیونز لیگ برساند و 3 گانه را با این باشگاه فتح کرد.

4416