حمله فیزیکی به کاپیتان نیوکاسل در خیابان

حمله فیزیکی به کاپیتان نیوکاسل در خیابان

پایگاه خبری فوتبالی - جمال لسلز کاپیتان نیوکاسل با حمله گروهی از مردان در یک درگیری خیابانی مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل گزارش داده است که در ساعات آغازین بامداد یکشنبه، پلیس با تماسی در مورد درگیری خیابانی مواجه شده است. گروهی از مردان، لسلز را تهدید کرده اند که به سوی او تیراندازی می کنند. کاپیتان نیوکاسل به همراه برادر 19 ساله و یکی از دوستانش به گشت و گذار در مرکز شهر رفته بود که با این گروه از سارقان مواجه شد.

ادی هو سرمربی نیوکاسل پس از شکست این تیم مقابل لیورپول به بازیکنانش چند روز استراحت داده بود.  گفته می شود که این افراد، با ارنج به گلوی برادر لسلز ضربه زده اند و یک بطری نوشیدنی را به سوی مدافع تیم انگلیسی پرت کرده اند که با فاصله کمی از او عبور کرده است. 

در حقیقت گفته می شود که گروهی شش تا هشت نفره به لسلز حمله ور شده اند و با مشت به او ضربه زده اند.  لسلز توانسته یکی از مهاجمان را سرنگون کند اما برادرش به خاطر این حملات دچار خونریزی شده است و دوست او نیز بیهوش شده است. 

بازیکن سابق تیم زیر 21 سال انگلیس گفته است که مهاجمان او را تهدید کرده اند که به سویش تیراندازی می کنند. پلیس در گزارش خود، حرکات لسلز را به عنوان دفاع از خود، گزارش کرده است. این گروه از مهاجمان از محل متواری شده اند و آمبولانس برای کمک به دوست لسلز در محل حاضر شده و او را به بیمارستان منتقل کرده است. 

4125