عکس؛ پیراهن برند کریستیانو رونالدو بر تن بازیکنان اسپورتینگ

عکس؛ پیراهن برند کریستیانو رونالدو بر تن بازیکنان اسپورتینگ

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اسپورتینگ پیراهنی با حمایت برند CR7  متعلق به کریستیانو رونالدو را در بازی یکشنبه خود مقابل فامیلسائو در لیگ پرتغال به تن کرد.

به گزارش فوتبالی، اسپورتینگ در بازی لیگ پرتغال مقابل فامیلسائو با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و بازیکنان این تیم، پیراهنی را برای ادای احترام به فوق ستاره پرتغالی به تن کردند که در دوران نوجوانی در همین باشگاه بازی کرده بود.

در حقیقت به جای آرم نایکی روی این پیراهن آرم کریستیانو رونالدو قرار گرفته بود تا به ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس ادای احترام شود. این پیراهن که به رنگ مشکی و طلایی طراحی شده است، ادای احترامی به لباسی است که کریستیانو 20 سال پیش در آخرین بازی خود برای اسپورتینگ در ورزشگاه ژوزه آلوالده به تن کرده بود.

اسپورتینگ پس از حدود 50 سال حضور در خانه قبلی خود، در سال 2003 به استادیوم ژوزه الوالده رفت که در همین استادیوم، اسپورتینگ و یونایتد به مصاف هم رفتند و فرگوسن در همان بازی تصمیم گرفت که کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد.  درخشش کریستیانو باعث شد تا این بازیکن مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال با سرعت حرکت کند.

باشگاه اسپورتینگ برای تجلیل از کریستیانو تصمیم گرفت که پیراهنی با برند این فوق ستاره را به تن کند.  باشگاه اسپورتینگ در توضیح رونمایی از این پیراهن در توییتر نوشته بود:" با ما در زمان سفر کنید."

4125