سورپرایز شدن ایتالیایی‌ها از رفتن مانچینی به عربستان

سورپرایز شدن ایتالیایی‌ها از رفتن مانچینی به عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی دوناروما سنگربان ایتالیایی پاریسن ژرمن اذعان کرد که از استعفای روبرتو مانچینی از هدایت تیم ملی ایتالیا شگفت زده شده و اصلاً انتظار چنین تصمیمی از سوی او را نداشته است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هیچ کس فکرش را نمی کرد، روبرتو مانچینی قراردادش را با تیم ملی ایتالیا فسخ کرد و روز گذشته هدایت تیم ملی عربستان سعودی را برعهده گرفت. او قراردادی 3 ساله با عربستانی ها امضا کرد و قرار است در هر سال، 25 میلیون یورو دستمزد داشته باشد. لوچیانو اسپالتی سرمربی فصل گذشته ناپولی که توانست این تیم را پس از مدت طولانی به قهرمانی سری آ برسد، سرمربی جدید آتزوری خواهد بود.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، دوناروما در مصاحبه ای با DAZN گفت: "هیچ کس انتظار استعفای مانچینی را نداشت. من با او صحبت کرده بودم، ما حرف زدیم. از او تشکر کردم، چون با هم تاریخ سازی کردیم. متاسفانه نتوانستیم به جام جهانی راه پیدا کنیم، اما با قهرمانی در یورو 2020، تاریخ سازی کردیم و این قهرمانی برای همیشه در خاطرات ما باقی خواهد ماند."

"تاکنون با اسپالتی ملاقاتی نداشته ام، اما بعد از کار بزرگی که با ناپولی انجام داد، به نظرم می تواند با ایتالیا نیز موفق شود."

4416