معامله دو سر برد فروش رایس به آرسنال برای چکش‌ها

معامله دو سر برد فروش رایس به آرسنال برای چکش‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- وستهام با فروش دکلان رایس به عنوان دومین بازیکن گران‌قیمت تاریخ پریمیرلیگ انگلیس با مبلغ ۱۱۶ میلیون پوند، سه بازیکن جدید به جمع تیم خود اضافه کرده است.

به گزارش فوتبالی، به یکی از این بازیکنان هافبک غنایی ارزشمند آژاکس آمستردام هلند بود که به جمع چکش ها اضافه شده است. باشگاه لندنی و آژاکس چند روز قبل برای انتقال محمد کودوس با مبلغ 45 میلیون یورو بااحتساب بندهای پاداش به توافق رسیدند. آژاکس همچنین از فروش بازیکن در آینده نیز درصدی سهم خواهد داشت. محمد کودوس با وست هم قراردادی پنج ساله تا تابستان 2028 امضا کرده است.

باشگاه وستهام چندی پیش از جیمز وارد پروس هم رونمایی کرده بود. هافبک ملی پوش انگلیسی در انتقالی ۳۰ میلیون پوندی از ساوتهمپتون سقوط کرده به چمپیونشیپ به جمع چکش‌ها اضافه شد. وارد پروز پس از ۲۰ سال از ساوتهمپتون جدا شده است. یکی از عجیب ترین و خلاق ترین هافبک‌های پرمیرلیگ یعنی جیمز وارد-پروس که بعد از دیوید بکام افسانه ای دومین کاشته‌زن برتر تاریخ لیگ برتر انگلستان هست در اولین حضور خود در ترکیب وستهم موفق شد دو پاس‌گل مقابل چلسی به ثبت برساند تا ارزش های خود را بیش از پیش به مدیران وستهام نشان دهد.

دیگر خرید وستهام در خط هافبک، بازیکن مکزیکی و فوق‌العاده باشگاه آژاکس در فصل گذشته لیگ هلند بود. وستهام چندی پیش با پرداخت 42 میلیون یورو، ادسون آلوارز هافبک ملی پوش مکزیکی را با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفت تا یک خط هافبک بی نظیر را در اختیار داشته باشد. 

اگر به جمع این سه نفر لوکاس پاکوئتا هافبک ملی پوش برزیلی وستهام را نیز اضافه کنیم متوجه خواهیم شد که فروش دکلان رایس نه تنها ضرری به چکش ها وارد نکرده بلکه باعث شده آنها حالا خط هافبک قدرتمند تری نسبت به فصل گذشته نیز داشته باشند. آن هم با پرداخت ۱۱۵ میلیون پوند یعنی ۱ میلیون پوند صرفه جویی بعد از فروش رایس که برای این تیم ‌ذخیره شده است.

1009