احتمال معاوضه هافبک‌های کنار گذاشته شده بایرن مونیخ و منچستر یونایتد

احتمال معاوضه هافبک‌های کنار گذاشته شده بایرن مونیخ و منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – بایرن مونیخ با منچستر یونایتد ارتباط برقرار کرده تا درباره احتمال معاوضه دو هافبک این دو تیم که جایی در تفکرات سرمربی ندارند، با تیم انگلیسی مذاکره کند.

به گزارش فوتبالی، هر دو این تیم‌ها به دنبال تقویت خط هافبک خود تا پیش از پایان پنجره تابستانی نقل و انتقالات هستند و توخل نیز در کل طول تابستان از کمبود یک هافبک شماره 6 در ترکیب خود ناراضی بوده است. اریک تن هاخ نیز به دنبال جذب یک شماره 8 پویا است تا بتواند مکمل کاسمیرو باشد، در حالی که این نیاز با مصدومیت میسون مونت بیشتر نیز شده است. به نظر می‌رسد که دو باشگاه می‌توانند مشکلات یکدیگر را حل کنند و به نقل از روزنامه آلمانی بیلد، بایرن مونیخ پیشنهاد معاوضه اسکات مک تامینی و رایان گراونبرخ را داده است. مک تامینی اخیرا کاملا از ترکیب اصلی یونایتد دور شده است و حتی مصدومیت میسون مونت نیز به نظر تاثیر زیادی در بهبود وضعیت او نداشته است و این کریستین اریکسن بود که در بازی مقابل ناتینگهام فارست، در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور پیدا کرد. 

از طرف دیگر، توخل به شدت به جذب دکلان رایس علاقه مند بود اما این بازیکن انگلیسی تصمیم گرفت تا راهی تیم آرسنال شود و حالا مک تامینی که از نظر شکل بازی به رایس شباهت دارد، نظر توخل را جذب کرده است. یونایتد برای فروش هافبک 26 ساله خود، ابتدا نیاز به جذب یک جایگزین برای او دارد و در همین راستا بایرن مونیخ نیز گراونبرخ هلندی که سابقه کار با تن هاخ در آژاکس را دارد، را به عنوان بخشی از این معامله و به صورت قرضی به منچستر یونایتد پیشنهاد داده است.

2102