گلزنی ستاره سابق رئال مادرید در شب کامبک خوردن رئال بتیس

گلزنی ستاره سابق رئال مادرید در شب کامبک خوردن رئال بتیس

پایگاه خبری فوتبالی - ایسکو آلارکن سوارز که پس از ترک سویا راهی رئال بتیس شده است، در شبی که رئال بتیس مقابل اتلتیک بیلبائو با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد، موفق شد یک گل زیبا به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، ایسکو که در این پنجره نقل و انتقالاتی راهی رئال بتیس شده است، اکنون اولین گل خود را در این باشگاه به ثمر رساند. او در دقیقه ده بازی روی پاس آیتور رویبال موفق شد دروازه اتلتیک بیلبائو را باز کند و تیمش را دو بر صفر جلو بیندازد. البته این نتیجه پا بر جا نماند چرا که اتلتیک بیلبائو در ادامه بازی توانست چهار گل به ثمر برساند و بازی را با نتیجه چهار بر دو به پایان برساند. اتلتیک بیلبائو در این بازی میزبان بود و در ورزشگاه خانگی خود یعنی سن مامس به خوبی توانست دست و پای حریفش را پس از دریافت دو گل ببندد و مقابل این تیم کامبک بزند.

ایسکو با گلزنی برای رئال بتیس، اکنون اولین گل خود را پس از اکتبر گذشته به ثمر رسانده است. او در ماه اکتبر سال 2022 در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگن گلزنی کرده بود.

ایسکو همچنین اکنون اولین گل لالیگایی خود را پس از سپتامبر 2021 زده است. او در آن زمان در پیروزی شش بر یک رئال مادرید مقابل مایورکا گلزنی کرده بود.

تماشای گل ایسکو در رئال بتیس به اتلتیک بیلبائو

1470