عطش ستاره فرانسوی به بازگرداندن یوونتوس به جایگاه اصلی‌اش

عطش ستاره فرانسوی به بازگرداندن یوونتوس به جایگاه اصلی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا ستاره فرانسوی یوونتوس می گوید که با کنار گذاشتن دوران مصدومیتش، حالا آماده است تا همه چیز خود را برای بیانکونری بدهد تا این باشگاه به قله فوتبال ایتالیا بازگردد.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم های یوونتوس و بولونیا در ورزشگاه آلیانز مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت به تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازات رضایت دادند. در این بازی، پل پوگبا به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد. ستاره سابق منچستریونایتد بخش اعظمی از فصل 2022-23 را به خاطر مصدومیت از دست داد. 

به نقل از سایت گل، پوگبا پس از پایان بازی گفت: "پوگبا واقعی؟ من از نظر فیزیکی خوب هستم و می خواهم به دوران اوجم بازگردم. انتظار پوگبا از یوونتوس چیست؟ من هنوز تشنه موفقیت هستم، همانند روزهای آغازینم در یووه. به تازگی 30 ساله شده ام و سال های زیادی می توانم در فوتبال حضور داشته باشم. می خواهم برای هواداران یووه، جام های زیادی بیاورم، چون آن ها بهترین هستند و لایق بهترین ها می باشند."

پوگبا پس از سپری کردن دوران پر فراز و نشیب در منچستریونایتد، در تابستان 2022 به صورت رایگان به یوونتوس بازگشت، اما تنها 11 بار توانست برای بانوی پیر به میدان برود. او در طول فصل با مصدومیت زانو دست و پنجه نرم می کرد.

4416