نظر ستاره پاریسن ژرمن راجع به آینده امباپه

نظر ستاره پاریسن ژرمن راجع به آینده امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی دوناروما سنگربان ایتالیایی پاریسن ژرمن مطمئن است که کیلیان امباپه حداقل برای یک فصل دیگر در این باشگاه بازی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، علیرغم حواشی و اتفاقات طولانی که در تابستان برای پی اس جی افتاد، کیلیان امباپه بار دیگر به ترکیب اصلی پاریسن ژرمن بازگشت و شب گذشته در دیدار مقابل لانس در لیگ فرانسه، توانست بازی کند و حتی برای پی اس جی دو گل به ثمر رساند. شایعات زیادی مبنی بر خروج امباپه در سال 2024 به گوش می رسد، اما آنچه خبرگزاری های فرانسوی می گویند، این است که امباپه برای یک فصل دیگر در پارک دو پرنس بازی خواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، دوناروما، دروازه بان پاریسن ژرمن راجع به آینده امباپه در این باشگاه گفت: "بازی کردن با کیلیان فوق العاده لذت بخش است. آیا او خواهد ماند؟ بله، بله، حتما. هیچ شکی راجع به این موضوع ندارم."

کیلیان امباپه به شدت نظر فلورنتینو پرز و رئال مادرید را به خود جلب کرده است، اما علیرغم تمامی اخبار، این ستاره بیست و چهار ساله تصمیم گرفته تا به کارش در پاریسن ژرمن ادامه دهد. تنها یک فصل دیگر از قرارداد امباپه با پاریسن ژرمن باقی مانده و اگر قراردادش را تمدید نکند، او اجازه دارد تا با تیم های دیگر در زمستان مذاکره کند.

4416