تکلیف خرید خارجی استقلال مشخص شد؛ یا دو بازیکن، یا هیچ!

تکلیف خرید خارجی استقلال مشخص شد؛ یا دو بازیکن، یا هیچ!

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال دارد خرید بازیکن خارجی جواد نکونام به نیم فصل موکول شود.

به گزارش فوتبالی، درحالی که سه روز تا پایان نقل و انتقالات لیگ برتر باقی مانده است اما هنوز تکلیف خرید های خارجی استقلال مشخص نیست. گزینه های زیادی مطرح شده‌اند اما استقلال تا اینجا تنها یک خرید خارجی - منتظر محمد- داشته است که آن هم به دلیل پر بودن سقف قرارداد استقلال به صورت قرضی به مس رفسنجان پیوست. نکونام ترجیح داده با توجه به ارتباطاتی که دارد خودش کار مذاکره با بازیکنان را پیش ببرد و با چند بازیکن مورد نظر خود هم به توافق رسیده بود اما به خاطر تعلل مدیران باشگاه یا عدم توافق، این بازیکنان به تیم های دیگری پیوستند تا نکونام به سراغ گزینه های دیگر برود.

در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان نکونام تکلیف مدیران را از بابت خرید بازیکن خارجی مشخص کرد، سرمربی آبی ها در این خصوص اظهار کرد: " تا زمانی که اتفاقی نیفتد، بازیکن مدنظر من اینجا سر تمرین نیاید و قراردادی نبندد، هیچ چیزی را باور نمی‌کنم. این را هم بگویم یک بازیکن خارجی نمی‌گیرم، زیرا حداقل دو بازیکن خارجی می‌خواهیم تا به تیم کمک شود. اگر قرار است فقط یک بازیکن بگیریم، تا نیم فصل صبر می‌کنیم تا بازیکنان بهتری بگیریم".

طبق گفته نکونام اگر مدیران باشگاه استقلال موفق به جذب دو بازیکن نشوند، پرونده جذب بازیکن خارجی تا نیم فصل برای آبی ها بسته خواهد شد. دو گزینه‌ای که درحال حاضر آبی ها در صدد جذب آنها هستند، عامر وردا بازیکن مصری به همراه یک بازیکن آرژانتینی که جواد نکونام در نشست خبری اعلام کرد شخصا درحال مذاکره با این بازیکن است. باید دید استقلالی ها موفق به جذب بازیکنان مورد نظرشان می شوند یا پرونده جذب بازیکن خارجی به نیم فصل موکول می شود.

2636