آلگری تایید کرد: پوگبوم برگشت

آلگری تایید کرد: پوگبوم برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس تایید کرد که پل پوگبا به طور کامل از مصدومیت رهایی یافته و حالا می تواند به تمرینات یووه بازگردد. 

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا در سال 2022 بعد از سپری کردن دوران پر فراز و نشیب در منچستریونایتد، بار دیگر به یوونتوس بازگشت، اما در فصل گذشته تنها ده بار توانست برای بیانکونری به میدان برود. مصدومیت زانوی او باعث شد تا او چند بار به زیر تیغ جراحان برود و تمرینات پیش فصل یووه را در آمریکا از دست بدهد. 

حالا پوگبا پس از دوری طولانی مدت از فوتبال، بار دیگر از مصدومیت رهایی یافته و می تواند به ترکیب یوونتوس بازگردد. مکس آلگری سرمربی سابق میلان در این باره گفت: "حال پوگبا بهتر است. او هفته خوبی داشت و در تمرینات روز چهارشنبه عالی کار کرد. چهارشنبه ما تمرینات سختی داشتیم و حالا می تواند در بازی امروز مقابل بولونیا به میدان برود."

آلگری همچنین درباره انتقال احتمالی روملو لوکاکو به آ اس رم گفت: "نمی دانم که او به رم می رود یا نه. فقط می دانم که ما پنج مهاجم در ترکیب داریم و من از بازیکنانی که در اختیار دارم، بسیار راضی هستم. نمی توانم راجع به کارهای تیم های دیگر نظر بدهم."

4416