شجاع به سیم آخر زد: حاشیه بس است، اینجا ایرانی و خارجی نداریم

شجاع به سیم آخر زد: حاشیه بس است، اینجا ایرانی و خارجی نداریم

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان تراکتور دل بسیار پری از اتفاقات چند هفته اخیر دارد.

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده پس از باخت این تیم به الشارجه امارات همانند اکثر اعضای تیم روزهای سخت و پرانتقادی را سپری می‌کند. در این راستا مدافع تراکتور در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار “فوتبالی” راجع به حواشی مختلف صحبت‌های تندی داشته و به نوعی درد و دل کرده که در زیر مشروح این صحبت‌ها را می‌خوانید:

به ناراحتی هواداران کاملا حق می‌دهم

من ابتدای کار بابت سه هفته سختی که داشتیم عذرخواهی می‌کنم. به هواداران کاملا حق می‌دهیم که ناراحت باشند و وظیفه ما بود دست پر برگردیم ولی فوتبال است و هزار اتفاق و برد و باخت همیشه وجود دارد. ما بازیکنان از جان خود مایه می‌گذاریم و هیچ کسی باخت را دوست ندارد. من آدمی هستم که اهل پاسخگویی هستم و اینجا همه در یک کشتی هستند و هیچ کس اهل کم‌کاری نیست. این نه اولین باخت تراکتور بوده و نه آخرین باخت تیم خواهد بود؛ همه باید دست به دست هم دهیم چرا که تیم هر بازی بهتر شده و نیاز به زمان دارد.

این تیم با گذر زمان بهتر می‌شود چرا که همه با هم برادریم

با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتم، همه این روحیه را دارند که نتایج را بهتر کنند. بازیکنان بزرگی داریم که نیاز به حمایت هواداران دارند. من از هواداران عذرخواهی کرده‌ام و صد بار دیگر هم این کار را می‌کنم چرا که تراکتور همه چیز خود را از هوادار دارد. از هواداران یک درخواست دارم که لطفا وارد حاشیه نشوند. تیم با یک برد به روال خوب بازمی‌گردد. فکر نکنید شرایط برای ما خوب است و همه می‌خواهیم اینجا بهترین نتایج را بگیریم و می‌دانیم کجا داریم بازی می‌کنیم. این تیم از هفته پنجم تازه هماهنگ می‌شود. کل صفحات مجازی انرژی منفی شده و من نمی‌دانم قضیه بازیکن ایرانی و خارجی چیست. برای ما میلاد کر و کریم‌آذر با بازیکنان باتجربه‌تر فرقی ندارند و همه ما برادریم. چیزهایی را در فضای مجازی می‌بینم که شاخ درآورده‌ام! در تراکتور نه بازیکنی با بازیکن دیگر و نه بازیکنی با مربی مشکلی دارد و همه رفیق و دوست هستیم.

رختکن ما هیچ درگیری و اختلافی ندارد

درگیری رختکن و این موارد همه دروغ است. یک سری از صفحات مجازی محل درآمدزایی شده و خبر دروغ می‌زنند و هواداران نباید این حرف‌ها را باور کنند. خود ریکاردو حضور دارد و شاهد است، از ایشان بپرسید آیا کسی تا به حال چیزی به وی گفته است؟ آن‌قدر جو خوبی داریم که در دوران فوتبال خود ندیده‌ام. ایرانی و خارجی نداریم و اولین بار است چنین چیزی می‌شنوم. همه ما از آقای خمز حمایت می‌کنیم و بسیار مربی کاربلدی است و جز این هر حرفی حاشیه است.

برخی صفحات هواداری محل درآمدزایی شده‌اند!

یک سری پیج‌ها منبع درآمدزایی شده‌اند و فقط حاشیه درست می‌کنند. بزرگ‌تر از من به تراکتور آمده و رفته و لطفا از تیم حمایت کنید. ما تا لحظه‌ای که جان در بدن داریم برای تیم بازی می‌کنیم. دلم خیلی پر است و ما برای کمک کردن آمده‌ایم و اینجا هیچ کس به کسی توهین نمی‌کند. هواداران تراکتور کسانی را که چنین حرفی می‌زنند، باور نکنند و نگذارند حاشیه درست شود. اینکه کسی با کسی مشکلی دارد، اصلا در تیم ما وجود ندارد و چنین جوی را در زندگی ندیده‌ام. هیچ توهینی نداشته‌ایم و اگر یک بی‌احترامی کوچک‌ وجود داشته باشد، من از این جا می‌روم! با این حواشی فضای مجازی تیممان یک لحظه آرامش ندارد. مگر می‌شود بازیکن تیم از باخت ناراحت نباشد؟

حسین‌زا‌ه و سایر بازیکنان همه از حذف تیم ناراحت بودند

اینکه بازیکنی استوری بگذارد ناراحت است و دیگری نه؟ اگر استوری بگذاریم نتیجه برمی‌گردد؟ من سه شب است که نخوابیده‌ام و نمی‌شود این صفحات را هوادار تراکتور نامید که فقط بازیکن را می‌کوبند! حسین‌زاده بعد بازی ناراحت بود و ناراحتی خود را با شیوه خود ابراز کرد و بقیه هم ناراحت بودند و حتی در رختکن اشک ریختند. هوادار تراکتور همیشه حمایت کرده، من در این تیم قبلا هم بوده‌ام و چنین جوی را ندیده‌ام. هواداران چند دسته شده‌اند و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. بازیکنان پارسال می‌گویند فصل قبل هم این اتفاق افتاده بود. تاکید می‌کنم هیچ بازیکنی کم‌کاری نمی‌کند. تیم بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد و چون بازیکنان جدیدی گرفته مسلما نیاز به زمان دارد. هواداران تراکتور بسیار خوش‌قلب هستند ولی نباید هر چیزی را باور کنند. من در تراکتور بوده‌ام و این تیم را دوست دارم و برای همین هم دوباره بازگشته‌ام. لطفا این حواشی را باور نکنید. برخی صفحات دشمن تراکتور هستند.

تعصب تراکتور را می‌کشم و برای این تیم دعوا می‌کنم

بازیکنان و مربی طبیعتا اشتباه دارند و چون نفرات جدید هستند، مربی شناخت کاملی فعلا ندارد. تا مربی و بازیکن با خصوصیات هم آشنا شوند، زمان می‌برد و همه جای دنیا این چنین است. این تیم برای مردم است و برای شخص خاصی نیست. من تعصب تراکتور را می‌کشم و هر جا به ضرر تراکتور باشد، دعوا می‌کنم! صفحات مجازی پر شده از صحبت‌های منفی و لطفا مثبت باشید و به تیم زمان دهید.

کاپیتانی و پروفایل؟ لطفا به حواشی توجه نکنید

در تیم ما همه کاپیتان هستند و هیچ اختلافی نداریم. من از پنج سال قبل عکس پروفایلم همین بوده و ما برای تراکتور جان می‌دهیم. معضل بزرگ تراکتور در این چند سال حواشی‌ای است که ایجاد می‌کنند. حساب هواداران تراکتور کاملا جداست و منظور من برخی صفحات هواداری خاص هستند که فقط خبر دروغ می‌زنند. بعد بازی با پرسپولیس من استوری گذاشتم و عذرخواهی کردم ولی این صفحات این موارد را نمی‌بینند و دوست دارند با حاشیه‌سازی اتفاقات را تعبیر کنند.

خارجی و ایرانی در تراکتور هیچ مشکلی ندارند

اینجا تیم مهم است و فرد مهم نیست. استوری مهم نیست و ما خارجی و ایرانی نداریم. هواداران بین بازیکنان فرق قائل نشوند و فریب نخورند. من خارج از ایران هم بازی کرده‌ام و آنجا هم چنین چیزی ندیده‌ام که خارجی را در برابر داخلی قرار دهند. چه کسی گفته که ما با خارجی‌ها مشکلی داریم؟ همه آن‌ها برادر من هستند و ما کاملا صمیمی هستیم و هیچ مشکلی نداریم.

حواشی صفحات مجازی خط‌دهی شده است

من از طرف کل تیم صحبت می‌کنم و پیج‌های پولی و درآمدزا را باور نکنید. هوادار واقعی در ورزشگاه است و ما در خیابان مردم را می‌بینیم و هیچ کسی به ما بی‌احترامی نکرده جز این صفحات که مشخص است خط‌دهی شده است. این حواشی باید یک جا تمام شود و این صفحات لطفا دست از سر تراکتور بردارند.

1997