اختلاف پاکو و باشگاه تراکتور زیر سر دستیار سابق کالدرون؟

اختلاف پاکو و باشگاه تراکتور زیر سر دستیار سابق کالدرون؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد اکثر ورودی‌های تراکتور با نظر خواکین دستیار اسپانیایی پاکو خمز صورت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، حضور پرسپولیسی‌های نسبتا زیاد در تیم امسال تراکتور موضوعی است که بارها و بارها درباره آن صحبت شده است. اتفاقی که گفته می‌شود دلیل اصلی آن، حضور کوتاه مدت خواکین در تیم تهرانی و شناخت از بازیکنان پرسپولیسی بوده است.

اما این فرضیه که در مورد جذب بازیکنان ایرانی، خواکین نقش قابل توجهی داشته، اشتباه به نظر نمی‌رسد. هوشنگ نصیرزاده در یکی از مصاحبه‌های خود در رابطه با چرایی جذب و جدایی علی شجاعی صراحتا مدعی شده بود که خواکین قبلا در پرسپولیس بوده و از این بازیکن شناخت داشته و مدیرعامل باشگاه تراکتور نباید جواب این سوال را بدهد!

در همین راستا به نظر می‌رسد کلید اختلاف نظر بین پاکو خمز و مدیران تراکتور اینجا باشد؛ جایی که مدیران تیم تبریزی شدیدا معتقدند همه نقل‌وانتقالات با نظر پاکو خمز بوده ولی این سرمربی بعد از حضور برخی بازیکنان و باتوجه به برآورده نشدن انتظارش، چنین عقیده‌ای ندارد؛ حال آنکه این نفرات با نظر خواکین که از قضا مورد اعتماد خمز هم هست به لیست مورد نظر اضافه شده است.

با وجود گلایه‌های پاکو بابت نقل‌وانتقالات تیم، حتی به نظر می‌رسد آخرین خرید تی‌تی‌ها یعنی مهدی عبدی باز هم با پیشنهاد دستیار اسپانیایی سابق گابریل کالدرون صورت گرفته و این نشان می‌دهد خمز همچنان به کمک هموطن خود باوجود اتفاقات افتاده، اعتماد دارد.

جالب اینکه خواکین این روزها و پس از نتایج ضعیف تراکتور به شدت مورد انتقاد هواداران تراکتور در فضای مجازی قرار دارد!

1997