استوری آلوز رختکن تراکتور را به هم ریخت

استوری آلوز رختکن تراکتور را به هم ریخت

پایگاه خبری فوتبالی - استوری عذرخواهی ریکاردو آلوز و بازنشر آن توسط بازیکنان خارجی باعث ایجاد التهاب در رختکن تراکتور شده است.

به گزارش فوتبالی، شکست تراکتور برابر الشارجه باعث عصبانیت شدید تی‌تی‌ها شده است. درحالی که پرشورها بابت عدم واکنش بازیکنان تیمشان به شدت انتقاد می‌کنند، ریکاردو آلوز طی یک استوری اینستاگرامی ضمن دعوت به اتحاد مجدد، از هواداران تراکتور بابت کسب نتایج ضعیف اخیر عذرخواهی کرد.

در ادامه آلوارو خیمنز و گوستاوو واگنین، استوری ریکی را بازنشر کردند و صفا هادی هم طی پیامی جداگانه از تی‌تی‌ها عذرخواهی کرد. اتفاقی که باعث شد انتقادات از بازیکنان ایرانی بابت بی‌توجهی و عدم واکنش بیشتر شود که بیشترین انتقاد سمت شجاع خلیل‌زاده به عنوان کاپیتان تیم بوده است.

بر أساس شنیده‌های فوتبالی، بازیکنان ایرانی تراکتور آلوز را بابت انتشار استوری مورد مواخذه قرار داده‌اند. هم‌تیمی‌های ریکاردو معتقدند اگر بنا به انجام این کار بوده، باید با هماهنگی قبلی صورت می‌گرفت تا همه بازیکنان باهم چنین چیزی منتشر کنند و بابت عذرخواهی آلوز که بدون خبر بوده، ناراحت هستند و معتقدند این کار باعث ایجاد فشار بر بازیکنان ایرانی است.

حالا باید منتظر ماند و دید تراکتور چه زمانی دوباره به روزهای خوبش برخواهد گشت.

1997