اعتماد آرتتا به پدیده ۱۸ ساله

اعتماد آرتتا به پدیده ۱۸ ساله

پایگاه خبری فوتبالی- میکل آرتتا تصمیم گرفته تا بعد از مصدومیت تیمبر به یک بازیکن جوان فرصت بدهد. 

به گزارش فوتبالی ، میکل آرتتا روئل والترز بازیکن تیم جوانان آرسنال که سه ماه دیگر 19 ساله می شود را برای شرکت در تمرینات گروهی با تیم اول فرا می خواند. والترز یک مدافع است، مخصوصاً یک مدافع راست، اما او می تواند در تمام پست های دفاعی شرکت کند. او در تمام این پست ها با آکادمی آرسنال و با میکل آرتتا در دوره اردوی تدارکاتی پیش فصل نیز حضور داشته است. 

نکته جالب اینجاست که میکل آرتتا حدود یک هفته پیش در حال تماشای بازی تیم زیر 21 سال بود و بلافاصله پس از مصدومیت یورین تیمبر، شاید در حال ارزیابی احتمال اتکا به رول والترز در ترکیب اصلی باشد. شاید مصدومیت مدافع جوان هلندی ارسنال و دوری ۶ تا ۹ ماهه وی از ترکیب توپچی ها یک موقعیت خوب برای این جوان جویای نام مهیا کرده باشد تا بتواند خود را به میکل آرتتا که نشان داده از بازی دادن به بازیکنان جوان ابایی ندارد، نشان دهد.

این بازیکن که سابقه حضور در آکادمی تیم تاتنهام را هم در کارنامه خود دارد متولد شهر لندن است و برای تیم های زیر ۱۹ و زیر ۱۸ سال انگلستان در مجموع ۸ بازی ملی انجام داده و به زودی پا به  ۱۹ سالگی خود می گذارد و حالا میتواند با درخشش در ترکیب آرسنال نوید یک مدافع چپ نوظهور را برای فوتبال انگلستان بدهد.

1009