غیر رسمی؛ تیرنی به شکل قرضی به رئال سوسیداد پیوست

غیر رسمی؛ تیرنی به شکل قرضی به رئال سوسیداد پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – رئال سوسیداد برای جذب قرضی کی‌ران تیرنی از آرسنال، با این تیم به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، تیم اسپانایی پس از پایان دادن به لالیگا در رتبه 4 ام، این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت تا پاداش پیشرفت مداوم خود زیر نظر امانوئل آلگواسیل را دریافت کند.

تیرنی پس از مصدومیتی که متحمل شد، در پیدا کردن جایگاهی ثابت در تیم آرسنال دچار مشکل شد و حتی پس از رفع مصدومیت و بازیابی آمادگی بدنی کامل، این بازیکن اسکاتلندی همچنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، اولکساندر زینچنکو را جلوتر از خود می‌دید. علاوه بر این آرتتا یورین تیمبر، که گزینه ای دیگر برای بازی در آن پست به شمار می‌آید را در این تابستان به ترکیب تیمش اضافه کرد، هرچند با توجه به مصدومیت رباط صلیبی، این بازیکن هلندی برای مدتی طولانی از ترکیب آرسنال دور خواهد بود.

با این اوصاف، تیرنی خواهان دریافت زمان بازی متداوم است و بر اساس تازه ترین گزارش‌ها، دو تیم آرسنال و رئال سوسیداد، بر سر قراردادی قرضی به توافق رسیده اند. تیم اسپانیایی در طول مدت یکساله این قرارداد، تمام حقوق تیرنی را پرداخت خواهد کرد. در این قرارداد بندی برای خرید دائمی او وجود نخواهد داشت و باید دید پس از اتمام این دوره قرضی و با توجه به عملکرد تیرنی، دو تیم چگونه با هم به توافق خواهند رسید.

2102