ویلیامز آهنین مصدوم شد

ویلیامز آهنین مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی- مرد آهنین باشگاه بیلبائو با مصدومیت جدیدی روبرو شده است. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه بیلبائو اعلام کرد ایناکی ویلیامز مهاجم این تیم از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شده است و برای اولین بار طی 6 سال اخیر از میادین دور خواهد بود ، این بازیکن 266 بازی متوالی در ترکیب این تیم حضور داشته است که یک رکورد محسوب میشود. بازیکن غنایی که در فصل جاری لالیگا برای تیم خود در هفته دوم اولین گل فصل جاری را به ثمر رساند حالا باید از ترکیب تیم دور باشد.

 این بازیکن غنایی فصل گذشته رکورد تاریخی خود که به واسطه آن به مرد آهنین نیز معروف شده بود را از دست داد و پس از 7 سال و انجام 251 بازی متوالی، ایناکی ویلیامز به دلیل مصدومیت عضلانی 1 بازی در لالیگا را از دست داد. پیش از مصدومیت یاد شده آخرین باری که او در لالیگا به میدان نرفته بود به سال 2016 و بازی برابر مقابل مالاگا برمی‌گشت. رکوردی که شاید در فوتبال مدرن هرگز تکرار نشده باشد و بازیکنی هم نتواند آن را به سادگی جابجا کند.

این بازیکن و برادر کوچکترش که جزو دو برادری در تاریخ فوتبال به حساب می‌آیند که برای دو تیم ملی مختلف بازی میکنند یک رکورد دیگر هم در لالیگا از خود به جای گذاشته اند. برادران ویلیامز یعنی ایناکی و نیکو در جریان پیروزی 3 _ 2 اتلتیک بیلبائو مقابل رایو وایه کانو در فصل گذشته لالیگا برای اولین بار در یک مسابقه همزمان موفق به گلزنی شدند تا در این زمینه هم رکورددار باشند. حالا باید دید میزان مصدومیت این بازیکن چه میزان خواند بود و از چه زمانی میتواند دوباره وارد ترکیب تیم ایالت باسک شود.

۱۰۰۹