نقل و انتقالات/ فشار آوردن الاتحاد برای جذب صلاح؛ تغییر موضع چلسی درباره لوکاکو

نقل و انتقالات/ فشار آوردن الاتحاد برای جذب صلاح؛ تغییر موضع چلسی درباره لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی – الاتحاد عربستان از تلاش برای جذب ستاره مصری لیورپول دست نکشیده و با پیشنهادی بالاتر برای محمد صلاح بازگشته است.

به گزارش فوتبالی، باهم چند خبر مهم نقل و انتقالاتی روز دنیای فوتبال را مرور خواهیم کرد:

الاتحاد دوباره برای وسوسه کردن محمد صلاح تلاش می‌کند تا او را به خروج از لیورپول در این تابستان راضی کند. تلاش قبلی تیم سعودی برای این بازیکن 31 ساله پیش‌تر با شکست مواجه شد اما اینبار پیشنهادی بزرگتر مقابل لیورپول قرار داده شده است. (Arriyadiyah)

.

مائوریتسیو پوچتینو آماده است تا برای بازگشت احتمالی لوکاکو به تیم اصلی با او صحبت کند. این مهاجم بلژیکی در حال حاضر با تیم زیر 21 سال چلسی در حال تمرین است. (Gianluca Di Marzio) 

.

تاتنهام در حال بررسی ارسال پیشنهادی قرضی برای لوکاکو است و پیش‌تر انتقالی دائمی برای این بازیکن را رد کرده است. (Tuttomercatoweb)

.

منچستر سیتی پیشنهادی به ارزش بیش از 42.7 میلیون پوند برای متئوس نونز، هافبک تیم ولورهمپتون ارسال کرده است. سیتیزن‌ها با خود بازیکن به توافق شخصی دست یافته اند. (Fabrizio Romano)

.

قرارداد جدید برناردو سیلوا با منچستر سیتی، بند فسخی به ارزش 42.7 میلیون پوند را شامل می‌شود. (Fabrizio Romano)

.

نیکولاس پپه پیوستن به بشیکتاش را رد کرده است و حالا انتظار می‌رود که راهی لیگ عربستان شود. (RMC Sport)

.

فیورنتینا قیمت درخواستی خود برای سوفیان آمرابات، هافبک مراکشی خود که مورد علاقه تیم‌های لیورپول و منچستر یونایتد قرار دارد را به 21 میلیون پوند کاهش داده است. (Corriere dello Sport)

2102