افزایش فشارها به مالک ایرانی اورتون

افزایش فشارها به مالک ایرانی اورتون

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مشیری مالک ایرانی اکثریت سهام باشگاه اورتون در فصول اخیر به دلیل عدم موفقیت در نتیجه گیری ، مورد انتقاد فزاینده ای قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، هواداران از مدیریت تافی ها ناراضی بوده اند، زیرا اورتون چند فصلی است که به رده های پایین جدول لیگ برتر انگلستان سقوط کرده است. آنطور که گفته شده گروه سرمایه گذاری MSP قصد داشت تا با مذاکرات با مدیران و اعضای مدیره تیم بخشی از سهام باشگاه را خریداری کرده و به تیم پول تزریق کند که طبق ادعای Athletic آنها مذاکرات را ترک کرده اند. این گروه قصد داشتند 150 میلیون پوند را به صورت بدهی قابل تبدیل به اورتون تزریق کنند که تقریباً معادل 25 درصد از سهام است.گفته می شود دو سوم پول برای کمک به ساخت استادیوم جدید آنها در براملی و بقیه برای هزینه های باشگاه تعیین شده بود.

 با این حال، گفته می شود که دوره مذاکرات MSP Sports Capital با اورتون به پایان رسیده است و این قرارداد به عنوان "مرده" توصیف شده است. گفته می‌شود که چهار مورد از دارایی‌های باشگاه برای تضمین چنین بدهی‌های قبلی باشگاه وجود دارد و شرکت طلبکار می‌تواند قبل از هر گونه فروش سهام یا گرفتن وام ، در این مورد اورتون را تهدید به درخواست برای  بازپرداخت بدهی کند.

۱۰۰۹