تکذیب شایعات پیوستن ستاره منچستریونایتد به الاتفاق توسط جرارد

تکذیب شایعات پیوستن ستاره منچستریونایتد به الاتفاق توسط جرارد

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد سرمربی باشگاه الاتفاق، هرگونه خبر و شایعه ای مبنی بر پیوستن میسون گرینوود به این باشگاه را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، با نزدیک شدن به پایان تحقیقات راجع به میسون گرینوود در باشگاه منچستریونایتد، به نظر می رسد که این ستاره انگلیسی، آینده خوبی در الدترافورد نخواهد شد. گرینوود در ژانویه 2022 به خاطر اعمال خشونت آمیز، از باشگاه منچستریونایتد اخراج و حتی بازداشت شد. در فوریه 2023، به گرینوود اتهاماتی از قبیل تلاش برای تجاوز و حمله خشونت آمیز زده شد. باشگاه من یونایتد قصد داشت تا گرینوود را به تیم اصلی بازگرداند، اما این کار مخالفان زیادی به همراه داشت تا جایی که باعث شد مدیران شیاطین سرخ از تصمیم خود منصرف شوند و حالا گرینوود در آستانه ترک الدترافورد است. 

حالا طبق آخرین گزارش ها، باشگاه الاتفاق عربستان علاقه زیادی به جذب میسون گرینوود دارد، اما این خبر خیلی سریع توسط استیون جرارد تکذیب شد. اسطوره باشگاه لیورپول با انتشار یک استوری در اینستاگرام، تمامی این اخبار را جعلی خواند و با این حرکت به صورت رسمی اعلام کرد که هیچ علاقه ای به خرید مهاجم طرد شده منچستریونایتد ندارد. 

آ اس رم و ژوزه مورینیو نیز به جذب گرینوود علاقه مند هستند.

4416