اعتراف ستاره سابق یوونتوس راجع به ترک این باشگاه: همسرم قصد کشتن مرا داشت!

اعتراف ستاره سابق یوونتوس راجع به ترک این باشگاه: همسرم قصد کشتن مرا داشت!

پایگاه خبری فوتبالی - کارلوس توز ستاره آرژانتینی سابق منچستریونایتد فاش کرد که وقتی تصمیم به ترک یوونتوس و بازگشت به بوکاجونیورز را گرفت، همسرش اصلاً از این تصمیم استقبال نکرد. 

به گزارش فوتبالی، در سال 2015 کارلوس توز تصمیم گرفت تا به دوران فوتبالی اش در اروپا خاتمه دهد و به کشورش بازگردد. او بعد از سال ها به بوکاجونیورز پیوست، اما فاش کرد که اصلاً اوقات خوشی را با همسرش در آن زمان تجربه نکرد.

به نقل از سایت گل، کارلوس توز سی و نه ساله به کوریره دلو اسپورت گفت: "لحظه فوق العاده خوبی برایم بود، اما وقتی این تصمیمم را به گوش خانواده ام رساندم، همسرم، ونسا می خواست مرا بکشد. در ایتالیا همه چیز ساده بود. ایتالیایی ها خیلی به ما آرژانتینی ها شباهت دارند، یک بخشی از قلبم همیشه در ایتالیا خواهد بود."

کارلوس توز به مدت 20 سال در مستطیل سبز حضور داشت. ستاره سابق تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی، توانست 2 بار قهرمان لیگ برتر شود و همچنین لیگ قهرمانان اروپا را با لباس شیاطین سرخ در سال 2008 فتح کند. حالا او مربی ایندیپندنت در آرژانتین است و تلاش می کند که در آینده ای نزدیک، دوباره به فوتبال اروپا برگردد. ایندیپندنت زیر نظر توز در سال گذشته به رده ای بهتر از بیست و چهارم در جدول بیست و هشت تیمی دست نیافت. 

4416