منچستریونایتد در مسیر خرید بازیکن تیم ملی ترکیه

منچستریونایتد در مسیر خرید بازیکن تیم ملی ترکیه

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد سخت در تلاش است تا ذخیره مناسبی را برای آندره اونانا دروازه بان کامرونی پیدا کند اما فعلا تلاش های آنها در این زمینه بی ثمر بوده و تیرشان به سنگ خورده است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در شروع لیگ انگلیس با نگرانی هایی جدی در خط هافبک مواجه است و به همین خاطر است که سخت در تلاش هستند تا سفیان امرابات را به خدمت بگیرند اما این باشگاه برای شروع فصل به دروازه بان ذخیره نیاز دارد و در یک هفته آینده تلاش خواهد کرد تا این مشکل را حل کند. 

دین هندرسون تصمیم گرفته که از یونایتد جدا شود که به نظر می رسد که با قراردادی بلندمدت راهی کریستال پالاس خواهد شد. اریک تن هاگ به دنبال دروازه بان ذخیره است که حالا آلتای باییندیر از باشگاه فنرباغچه به یکی از محتمل ترین گزینه ها تبدیل شده است. 

این دروازه بان 25 ساله ترکیه ای، قامت خوبی دارد و می تواند با جهش به منچستریونایتد، گام بزرگی به سوی فوتبال اروپا بردارد. این دروازه بان، تخصص ویژه ای در موقعیت های تک به تک دارد و از این حیث با پیتر اشمایکل و داوید دخیا مقایسه می شود. در حقیقت باییندیر جایگیری های خوبی دارد و وقتی که دفع ناقص انجام می دهد، خیلی سریع به جریان بازی برمی گردد تا توپگیری دیگری داشته باشد.

4125