فرصت استعداد 16 ساله بارسلونا برای تاریخ سازی در تیم ملی اسپانیا

فرصت استعداد 16 ساله بارسلونا برای تاریخ سازی در تیم ملی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی – لامینه یامال، با توجه اخباری که درباره احتمال دعوت او به تیم ملی بزرگسالان اسپانیا وجود دارد، می‌‍تواند تاریخ سازی کند.

به گزارش فوتبالی، موندو دپورتیوو ادعا کرده است که این بازیکن 16 ساله، ممکن است برای وقفه بازی های ملی پیش رو به تیم ملی اسپانیا دعوت شود، جایی که اسپانیا در قالب رقابت‌های مقدماتی یورو 224، به مصاف گرجستان و قبرس خواهد رفت. یامال تا به اینجای کار به تیم بزرگسالان بارسلونا راه یافته و با ادامه فرم خوب خود در مسابقات پیش فصل، با حضور در بازی بارسلونا مقابل کادیز در لالیگا، به جوان ترین بازیکن تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد. 

در صورتی که یامال توسط دلا فوئنته، برای بازی‌های پیش رو به تیم ملی اسپانیا دعوت شود و فرصت بازی برای این تیم در مقابل گرجستان و قبرس را پیدا کند، با 16 سال و 1 ماه و 27 روز، به جوانترین بازیکنی که برای تیم ملی بزرگسالان اسپانیای به میدان رفته، تبدیل خواهد شد، رکوردی که تا این لحظه در اختیار گاوی، هم تیمی اش در بارسلونا است که با 17 سال و 62 روز، اولین بازی اش را برای اسپانیا به ثبت رساند. 

یامال به تیم ملی زیر 18 سال اسپانیا دعوت نشده و همین موضوع، گمانه زنی‌ها را درباره احتمال دعوت او به تیم ملی بزرگسالان اسپانیا، افزایش داده است.

2102