احتمال تغییر تابعیت بازیکن سابق منچستریونایتد به جاماییکا

احتمال تغییر تابعیت بازیکن سابق منچستریونایتد به جاماییکا

پایگاه خبری فوتبالی - دیلی میل گزارش داده است که تیم ملی فوتبال جامائیکا در نظر دارد که میسون گرینوود بازیکن سابق منچستریونایتد را در لیست خود قرار بدهد.

به گزارش فوتبالی، گرینوود تجربه حضور در لیست تیم ملی انگلیس را هم دارد اما بر اساس قوانین فیفا از ماه آینده آزادانه می تواند تیم ملی خود را عوض کند. این بازیکن مورد توجه گرت ساوتگیت قرار ندارد و می تواند به جامائیکا ملحق شود چرا که مادرش در ان جا متولد شده و می تواند برای این کشور بازی کند. 

البته هدف گرینوود در کوتاه مدت این است که بتواند مقصد جدیدی برای خودش پیدا کند. این بازیکن به علت خشونت علیه نامزد سابقش، از یونایتد جدا شد و در حال حاضر با فسخ قراردادش با این تیم، به بازیکن آزاد تبدیل شده است و باید مقصد جدیدی را برای خودش پیدا کند. البته خیلی ها معتقد هستند که این بازیکن همچنان چیزهای زیادی برای ارائه به فوتبال دارد.

در هر صورت خیلی بعید است که گرینوود در آینده بتواند برای تیم ملی انگلیس بازی کند و به همین خاطر می تواند تیم ملی خود را تغییر بدهد و برای کشور جامائیکا بازی کند. میسون در حال حاضر 21 سال سن دارد و به نظر می رسد که همچنان چیزهای زیادی برای ارائه به فوتبال دارد.

4125