احتمال جدایی فرشاد از پرسپولیس؛ شاید «فرجی» شد

احتمال جدایی فرشاد از پرسپولیس؛ شاید «فرجی» شد

پایگاه خبری فوتبالی - ترجیح فرجی ماندن در پرسپولیس و جنگیدن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی است. اما شانس زیادی برای پیروزی در این جنگ ندارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان پرسپولیس که این روزها درباره‌اش صحبت زیاد است فرشاد فرجی است. البته او بازیکن پرحاشیه یا دردسرسازی نیست. صحبت درباره او مربوط به احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس است. 

شایعات جدایی او از پرسپولیس البته مربوط به امروز و دیروز نیست. در پایان لیگ بیست و دوم و دبل قهرمانی پرسپولیس بود که اولین خبرها در این باره منتشر شد.

او سال گذشته گزینه سوم یحیی گل محمدی برای بازی در خط دفاعی بود. مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی انتخاب‌های اول سرمربی پرسپولیس برای بازی در قلب دفاع بودند که البته نمایش‌های خیلی خوبی هم داشتند و از عوامل اصلی موفقیت پرسپولیس بودند.

فرجی در چند بازی که گولسیانی یا پورعلی‌گنجی غایب بودند به جای آنها در ترکیب اصلی قرار گرفت. بازی او البته چندان رضایت‌بخش نبود. مثلا در بازی با هوادار در ورزشگاه آزادی فرجی از ابتدای نیمه دوم جای سعید صادقی را در ترکیب گرفت تا پرسپولیس با 3 دفاع بازی کند. اما در دقیقه 96 پاس رو به عقب او به علیرضا بیرانوند، آرام بود و محمد جواد محمدی بازیکن هوادار زودتر به توپ رسید. همین توپ تبدیل به گل شد و پرسپولیس بازی را در کمال ناباوری باخت.

فرجی بعد از آن کمتر فرصت بازی برای پرسپولیس را پیدا کرد. در نقل و انتقالات تابستانی هم محمد حسین کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست و فرجی تبدیل به گزینه چهارم برای بازی در قلب دفاع پرسپولیس شد.

او هم مثل هر بازیکنی دوست دارد بیشتر بازی کند و شاید بهتر باشد به تیم دیگری برود. البته که ترجیح او ماندن در پرسپولیس و جنگیدن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی است. اما شانس زیادی برای پیروزی در این جنگ ندارد.

او در هر تیم دیگری جز پرسپولیس می‌تواند در ترکیب اصلی باشد. برای همین هست که در این مدت پیشنهادهایی به او و پرسپولیس رسیده است. گفته می‌شود دو باشگاه فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان رسما خواهان فرجی شده و حتی رضایت این بازیکن را هم جلب کرده‌اند. 

البته پرسپولیس او را به این راحتی از دست نخواهد داد. یحیی گل‌محمدی به باشگاه اعلام کرده فرجی فقط قرضی می‌تواند برود و برای این که این اتفاق رخ دهد او باید قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کند. اما او زمانی قراردادش را تمدید خواهد کرد که باشگاه پرسپولیس بتواند خواسته مالی‌اش را برآورده سازد. فرجی از قرارداد 5 میلیاردی خود در پرسپولیس رضایت ندارد و می‌خواهد قراردادش را با مبلغ بیشتری برای فصل بعد تمدید کند. 

به هر حال فرجی در صورت ماندن در پرسپولیس شانس زیادی برای بازی پیدا نمی‌کند. او اگر به دنبال رفتن است باید تصمیم دیگری بگیرد. در این صورت شاید فرجی شد!

1359