ستاره‌های اروپایی شارجه، کابوس تراکتور می‌شوند؟

ستاره‌های اروپایی شارجه، کابوس تراکتور می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی– حریف امشب تراکتور، با شرایط خوبی آماده بازی با شاگردان پاکو خمز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، شارجه امارات در حالی برای بازی امشب آماده می‌شود که در 5 بازی اخیرش در تمام مسابقات، بدون شکست بوده است.

 آخرین باخت این تیم به هفته بیست و ششم فصل قبل لیگ امارات برمی‌گردد که با نتیجه 0-1 به النصر باخت و از آن تاریخ به بعد، خبری از شکست تیم اماراتی نبوده است.

این تیم تا امروز، چهار بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و فقط دو بار به مرحله حذفی مسابقات رسیده و دو دوره دیگر، در همان مرحله گروهی، حذف شده است.

حریف امشب تراکتور، از آخرین حضورش در مرحله پلی‌اف، خاطره خوبی دارد چرا که دو فصل قبل توانست الزورای عراق را شکست دهد و به مرحله گروهی برسد و کازمین اولاریو و شاگردانش، امشب هم به دنبال چنین اتفاقی هستند.

به جز اولاریوی رومانیایی که سابقه کار در باشگاههای سرشناس حوزه خلیج فارس و حتی سرمربیگری تیم ملی عربستان را دارد، شارجه از نفرات سرشناس دیگری هم بهره می‌برد که معروفترین آنها میرالم پیانیچ بازیکن اسبق رم، یوونتوس و بارسلوناست.

دیگر چهره بسیار سرشناس شارجه، پاکو آلکاسر اسپانیایی است که سه سال در بارسلونا توپ زده و سابقه بازی برای تیم ملی کشورش را دارد ضمن آنکه در کارنامه او، بازی در دورتموند و ویارئال هم دیده می‌شود.

در کنار این دو اروپایی سرشناس و خطرناک، حواس مدافعان تراکتور باید به کایو لوکاس برزیلی باشد. بازیکنی که نه تنها سابقه چند فصل بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد بلکه راه گلزنی به تیمهای ایرانی را بلد است و سابقه گلزنی به استقلال را دارد و جلوی پرسپولیس هم پاس گل داده است.

9098