مورینیو و جرارد، به دنبال جذب بازیکن طرد شده منچستر یونایتد

مورینیو و جرارد، به دنبال جذب بازیکن طرد شده منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – استیون جرارد، سرمربی الاتفاق عربستان و ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به جذب میسون گرینوود علاقه مند هستند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته، جدایی میسون گرینوود از منچستر یونایتد، پس از تحقیقات این باشگاه درباره اقدامات او، رسما اعلام شد.

این بازیکن انگلیسی 21 ساله، پس از اتهاماتی که به او وارد شده بود، از ژانویه 2022، از حضور در تمرینات باشگاه منچستر یونایتد محروم شده بود. تمام این اتهامات علیه گرینوود در فوریه لغو شدند اما یونایتد تحقیقاتی را در این باره به صورت مستقل انجام داد و در نهایت باشگاه و بازیکن طی بیانیه ای جدایی او از تیم انگلیسی را اعلام کردند. 

این بازیکن جوان برای بازگشت خود به دنیای فوتبال به دنبال مقصدی جدید می‌گردد و به گزارش دیلی میل، چندین تیم تا به حال درباره او با یونایتد ارتباط گرفته اند. تیم‌هایی از ایتالیا، ترکیه و جاهای دیگر به این بازیکن انگلیسی علاقه مند هستند در حالی که ژوزه مورینیو، یکی از تحسین کنندگان این بازیکن است.

به نقل از سان، جرارد، اسطوره لیورپول نیز می‌خواهد تا گرینوود را به لیگ عربستان و تیم الاتفاق بکشاند.

باید دید که تصمیم این بازیکن جوان برای آینده خود چه خواهد بود. او که پیش از حاشیه‌های به وجود آمده با فرم خوب خود در لباس شیاطین سرخ، نوید یک استعداد جوان و آینده دار را به طرفداران این تیم می‌داد حالا باید دوباره مسیر خود را ادامه دهد.

2102