بازگشت خط دفاعی خارق‌العاده بارسلونا؛ پیکه، پویول را استخدام کرد

بازگشت خط دفاعی خارق‌العاده بارسلونا؛ پیکه، پویول را استخدام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه آندورا تحت مالکیت جرارد پیکه، باشگاهی رو به رشد است و در آستانه جذب یک چهره سرشناس در ساختار مدیریتی خود قرار دارند: کارلس پویول. 

به گزارش فوتبالی، این باشگاه با کارلس پویول تماس گرفته تا در ساختار مدیریت ورزشی این باشگاه، مشغول به کار شود. کاپیتان سابق بارسلونا هفته گذشته در تمرین باشگاه آندورا حضور پیدا کرد وبا ادر سارابیا سرمربی این تیم صحبت کرد و به زودی با این باشگاه قرارداد می بندد. پویول از همکاری با دوست قدیمی خود جرارد پیکه استقبال کرده است و آماده است تا تجربیات خود را به باشگاه آندورا منتقل کند. 

در حال حاضر هنوز نقش دقیق پویول در این باشگاه مشخص نشده اما احتمالا قرار است که به عنوان دستیار خائومه نوژه در بخش مدیریت ورزشی مشغول به کار شود. پویول تجربه فعالیت به عنوان مشاور ورزشی بارسلونا در فصل 15-2014 را دارد و حالا می تواند یکی از اولین تجربیات جدی خود در حوزه مدیریت ورزشی را داشته باشد. 

باشگاه آندورا با مالکیت پیکه در سالهای اخیر روند رو به رشدی داشته است. آنها سال گذشته در رتبه هفتم لیگ دسته دوی اسپانیا قرار گرفتند و امید زیادی دارند تا در آینده نه چندان دور به لالیگا راه پیدا کنند. پویول و پیکه خط دفاعی بارسلونا را در سالهای اوج این تیم تشکیل می دادند و حالا دوباره قرار است که با همدیگر همکاری کنند.

4125