علت تعلل سلمانی در پرسپولیسی شدن، استقلال نبود

علت تعلل سلمانی در پرسپولیسی شدن، استقلال نبود

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف یاسین سلمانی، بالاخره مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، یاسین سلمانی که با درخشش در فصول اخیر مورد توجه سرخابی‌های تهران قرار گرفته بود، عصر امروز به صورت رسمی به پرسپولیس پیوست. این در حالی است که چند وقت قبل گفته شد یحیی گل‌محمدی با توجه به داشتن سروش رفیعی، برنامه‌ای برای جذب این بازیکن ندارد و سلمانی هم احتمالا راهی استقلال خواهد شد.

سلمانی که بعد از عقد قرارداد دو ساله خود در جمع خبرنگاران حاضر شده بود در بخشی از صحبت‌هایش این گمانه زنی‌ها را تایید کرد و گفت: «قبل از پرسپولیس، با استقلال صحبت کرده بودم اما در نهایت اتفاقاتی افتاد که فعلا نمی‌خواهم درباره آن توضیح بدهم. در هر حال الان از اینکه در پرسپولیس هستم خوشحالم.»

سلمانی در حالی صحبت با استقلال را تایید کرد که فوتبالی قبلا در مطلبی نوشته بود این بازیکن در جمع دوستان نزدیکش اعلام کرده اگر لژیونر نشود قطعا به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت می‌دهد. موضوعی که البته خود سلمانی هم به نوعی آن را تایید کرد: «هنوز برای لژیونر شدن فرصت دارم. در وهله اول امیدوارم که در پرسپولیس بمانم و در کل امیدارم پرسپولیس سکوی پرتاب خوبی برای من شود.»

پیش از این گفته شده بود سلمانی منتظر مشخص شدن وضعیت استقلال است تا تکلیف حضورش در این تیم را مشخص کند اما گویا یاسین بیش از هر چیز مشغول بررسی چند پیشنهاد خارجی خود بوده و در نهایت همان کاری را کرده که وعده‌اش را به اطرافیانش داده بود.

حالا یاسین سلمانی جدیدترین پرسپولیسی فوتبال ایران است و باید دید او در این تیم چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

6442