وقتی خرید جدید الاهلی عربستان با رونالدو هم‌تیمی بود (عکس)

وقتی خرید جدید الاهلی عربستان با رونالدو هم‌تیمی بود (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مریح دمیرال، مدافع وسط ترکیه ای به تازگی به تیم الاهلی عربستان پیوسته است و او هم به جمع ستاره هایی پیوسته است که در این تابستان تصمیم گرفتند که فوتبال اروپا را ترک کنند و راهی لیگ حرفه ای عربستان شوند.

به گزارش فوتبالی، مریح دمیرال، از آتالانتا راهی الاهلی عربستان شد اما این بازیکن قبلا در یوونتوس حضور داشته است و سابقه هم‌تیمی بودن با کریستیانو رونالدو را در کارنامه خود دارد.

مریح دمیرال از سال 2019 تا سال 2022 در یووه توپ زده است. کریستیانو رونالدو هم از سال 2018 تا سال 2021 در یوونتوس بازی کرده است و به این ترتیب در یک مقطع رونالدو و مریح دمیرال با هم هم‌تیمی بوده اند و اکنون در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان با هم روبرو خواهند شد. با توجه به این که رونالدو یک مهاجم است و دمیرال یک مدافع، این دو بازیکن در بازی النصر عربستان و الاهلی عربستان با هم یک رویارویی مستقیم خواهند داشت.

البته وقتی که رونالدو در منچستر یونایتد بود و دمیرال راهی آتالانتا شد، این دو بازیکن با هم روبرو شدند و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با هم رو در رو شدند. اکنون این رویارویی در لیگ عربستان اتفاق خواهد افتاد.

1470