عکس؛ زوج جدیدی که در خط حمله پاریسن ژرمن شکل گرفت

عکس؛ زوج جدیدی که در خط حمله پاریسن ژرمن شکل گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پاری سن ژرمن و تولوز به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در این تابستان، لیونل مسی و نیمار جونیور از پی اس جی جدا شده اند. جدایی این دو بازیکن موجب شد تا در خط حمله تیم پاریسی تغییر و تحولی اساسی شکل بگیرد.

پی اس جی به دنبال جذب عثمان دمبله رفت و با خرج کردن 50 میلیون یورو توانست این بازیکن را به خدمت بگیرد. البته این 50 میلیون یورو به جیب بارسلونا نرفت چرا که 25 میلیون یورو از آن به طور مستقیم به بارسلونا پرداخته شد و بقیه آن به جیب ایجنت عثمان دمبله رفت. البته به نظر می رسد که بازیکن فرانسوی بخشی از این پول را به بارسا بخشیده است.

عثمان دمبله اکنون اولین بازی خود را در لوشامپیونه برای پی اس جی انجام داد. لوییس انریکه سرمربی پاریسی ها او را به طور فیکس به میدان نفرستاد و دمبله در دقیقه 51 بود که وارد زمین شد. دمبله به جای فابیان روئیز به بازی آمد.

امباپه هم در این بازی در دقیقه 51 به جای  لی کانگ این وارد زمین شد و در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی تک گل پی اس جی را به ثمر رساند. دمبله و امباپه زوج جدید خط حمله پی اس جی هستند و در بازی مقابل تولوز، پس از گلزنی امباپه در آغوش هم قرار گرفتند.

1470